Élménybeszámolók

Nagycsalád, november, Celldömölk – Országjáró család újra bevetésen

Emlékeztek? Tavaly nyertük el az Álom-másodállás pályázatot, amelyet a Kidsoasis írt ki kalandvágyó családoknak. A múlt őszünk tervezgetéssel, utazással, blogolással, forgatással telt. Életre szóló élményeket szereztünk – és nyaralás ide, nyaralás oda, azért el is fáradtunk. Aztán hiányozni kezdett. Idén ősszel ezért úgy döntöttünk, hogy az őszi fáradt gőzt egy olyan Kidsoasis családbarát szálláshelyen eresztjük ki, ahol még nem jártunk. Egyszóval a celldömölki JUFA Vulkán Fürdő Resortban jártunk – gyertek velünk!

A Kisalföld szívében

Azért esett a választásunk erre a hotelre, mert ezen a vidéken családostul még nem jártunk és mi, felnőttek is csak nagyon régen. Mivel csak egészen november végén találtunk alkalmat az utazásra, olyan szállodát kerestünk, ahol olyan időjárásra is találjunk egész napos elfoglaltságot, ha józan ember az orrát sem dugja ki a szabadba. A JUFA Vulkán Fürdő Resort a celldömölki Vulkánfürdővel egy épületben található, így aztán papucsban át tudtunk csoszogni egy rendes méretű élményfürdőbe.

Mivel az időjárás kegyes volt hozzánk, ezért belefért a hétvégébe wellnesselés, túrázás, múzeumlátogatás és városnézés is. Hogy mit is látogattunk meg a Kisalföld szívében, azt a következő héten mesélem el nektek, most inkább lássuk ezt a szuperül szervezett családbarát szállodát.

Osztrák minőség, magyar vendégszeretet

Bár tapasztalatunk szerint a hazai vendéglátás rohamléptekben fejlődik, és minden árkategóriában találhatunk tiszta, kellemes, apróságokra odafigyelő szállást, ezen a szállodán mindenhol lehetett érezni a nyugati profizmust. Minden a helyén volt, mindenki tudta a dolgát, semmit nem kellett keresni, a szobák berendezése funkcionális és nagyon jó minőségű. A novemberi borongós időben külön kellemes volt, hogy a szállodát át- meg átjárja a napfény, belül pedig kellemes, visszafogott stílus fogadott.

A személyzet nagyon kedves volt, mindig volt pár kedves szavuk a gyerekeinkhez. A földszinten tágas játszószoba üvegfallal, ami nagyon megkönnyítette az életet: nyugodtan játszhattunk a szomszédos klubszobában a nagyokkal, ráláttunk a picire, így egyikünk sem zavarta a másikat. A szálloda nem nagy és a gyerekek néhány óra után tökéletesen kiismerték magukat és egyedül tudtak közlekedni. Még a kétéves kislányunk is önállóan elment játszani az ebédlőből, mert tudta, hol talál minket.

Családbarát szolgáltatások

Amit a Kidsoasis honlapja ígért, az ott is volt: kiságy, gyerekágynemű, pelenkatároló, az étteremben etetőszék, gyerekétkészlet. Kérhettünk (és kértünk is) a recepcióról társasjátékokat, a szállodában töltött időben sokat pingpongoztunk, csocsóztunk, de nagyon jól felszerelt a fitneszterem szintén a játszóház mellett, jó minőségű gépekkel. Különleges élményelem az udvaron a minigolf pálya, a két nagyobbik gyerek lelkesen vetette bele magát. Egészen kiváló a konyha és ez nekünk minden ilyen utazásnál nagy könnyebbség, ugyanis nagyon válogatósak a gyerekeink.

Csak most, a cikk írása közben gondolkodom, hogy egyszer sem kellett a biztonságukért aggódnunk, egészen nyugodtan engedtük őket egyedül kószálni a szállodában. Az erkélyek, lift, közösségi terek biztonságosak, a bejáratot állandóan látja a recepciós, úgyhogy egyetlen kóborló kedvű gyerek se tud meglógni.

Csobbantunk

A gyerekek nagyon élvezték, hogy minden nap tudtunk többször fürdeni. A fürdőben többféle medence, külön gyermekvilág élményelemekkel, uszoda, kinti termálmedence és a nagy kedvenc, a kiúszós termálmedence várt bennünket illetve a felnőtteket szaunavilág. Azt szerettük ebben a fürdőben, hogy átlátható, bejárható és változatos és nagy-nagy előny az őszi utazásnak, hogy kevesen vannak – nyáron valószínűleg nincs itt sem ez a nagyon pihenős hangulat.

Egyedi berendezés

Már a képeken izgalmas volt a szoba egyedi belsőépítészete. Nemcsak azért, mert szép, hanem mert nagyon ötletes: az egyszerű kétágyas szoba könnyen négyágyassá alakítható anélkül, hogy kanapét kelljen kinyitni: a trükk a franciaágy fölött lenyitható újabb ágy és a kanapéból átalakított újabb fekhely. Persze ment a veszekedés, hogy ki aludjon fönt, de csak megoldottuk valahogy – éjszakánkénti cserével. Persze aggódtam, hogy mennyire stabil ez az ötletes megoldás, de meg kell nyugtatni az aggódó szülősereget: tökéletesen.