Élménybeszámolók

Süveg Balázs - Véget nem érő élmények Bükfürdőn

Már nagyon nagy izgalommal vártam a pénteket.  Alig vártam, hogy odaérjünk.  Egész úton kérdezgettem szüleimet, hogy mikor érünk már oda. 1,2 óra volt az út. A szállodát könnyű volt megtalálni, hiszen a hotel a főúton volt. Amikor odaértünk, nagyon barátságosan üdvözöltek minket. Amikor beléptünk, Bujtás István étteremvezető örömmel fogadott minket, és odaadott egy névjegykártya kitűzőt. Az volt rajta, hogy Süveg Balázs igazgató.

Megmutatta az éttermet és megvacsoráztunk, választhattunk a svédasztalos menükínálatból. Finomak voltak  az ételek, jólesett egy hideg frissítő. Szép kilátás volt az étteremből és az asztalon névjegykártya is volt. Az volt rá írva a papírra, hogy: FOGLALT, Süveg Balázs Igazgató Úr és családja részére. Nagyon örültem ,hogy ilyen barátságosan fogadtak bennünket. Bejelentkeztünk és felmentünk a szobába. Nagyon szép és tiszta volt a szoba.

Nagyon tetszett, hogy minden szobában van Hotel Piroskás logó falra festve, és még az is tetszett, hogy minden piros színű volt. Későn volt már, így én is és szüleim is hamar elaludtunk. Másnap reggel lementünk az étterembe és megreggeliztünk. Ezután a  büki tv-vel egy rövid kis interjút készítettünk a hallban, és jött Somfalvi Erzsébet sales manager. Örömmel átadta a pólót és az ajándékokat. Sokféle ajándékot kaptam: Pirit és Pistit a szálloda kabaláját, valamint puzzlet, kirakót, bögrét, tollat és még sokféle szuper ajándékot. Utána megmutatta a szálloda mindennapjait, és mindenhova bemehettünk. Megnézhettük, hogy is telnek itt a napok Bükfürdőn, fényképezkedtünk is. Utána elmentünk kocsival, körbejártuk Bükfürdőt. Visszajöttünk és megebédeltünk. Én hasábburgonyát és rántott sajtot kértem, limonádéval.

Ebéd után bejárhattuk a konyhát és a cukrászdát is. A konyha nagy volt és a szakácsok jókedvűen készítették az ételeket.  A cukrász nénivel muffint készítettünk, ami este volt feltálalva a  vacsoránál. Majd ezt követően lementünk a wellnessbe, fürödni. Úsztunk,játszottunk, fagyit ettünk. Ezt követően a recepció és a lobby bár bejárása volt, jó nagy volt a recepció és a lobby is. Majd megvacsoráztunk, örültünk, hogy sokféle saláta közül választhattunk. Bujtás Istvánnal megtervezhettem a másnapi menüt. Szerintem nagyon jókat választottam ki a gyerekeknek és felnőtteknek.  Vasárnap reggel felébredtünk, megreggeliztünk, igazi magyaros fogásokat találtunk. Meglátogattuk a wellness bárt, ahol segíthettem a koktélok készítésében. Én alkoholmentes gyerek koktél kértem(tornádót).  Visszamentünk a szobánkba, és összepakoltuk a dolgainkat. Kijelentkeztünk, és elbúcsúztunk a szállodától.

És itt még a kalandok nem érnek véget, elmentünk a Bükfürdő Gyógy,- és Élménycentrumba. Csúszdáztunk, fürödtünk,mókáztunk egész nap. Kitűnően éreztük magunkat. Majd estefelé hazaindultunk. Itthon már a kutyusaim nagyon vártak rám.

Köszönjük szépen a KidsOasisnak és a Hotel Piroskának ezt az izgalmakkal teli hétvégét!