Ezt látni kell

Jó időben, rossz időben! / Utazó blogger a Velence Resort&Spa-ban 2. rész

Utazó nagykövetségünk második napján a Velence Resort&Spa-ban, sajnos rossz időjárás fogadott minket, amikor reggel felébredtünk. Bár kicsit sajnáltam, hogy a viharos szél éppen akkor támadt fel az egész heti kánikula után, amikor éppen nyaralni vagyunk, hiszen így nem volt lehetőségünk a szálloda gyönyörű tópartján és strandján sétálni, valamint  le kellett mondanunk a biciklis túráról is, amihez már kinéztük  bérelhető bicajokat a szálloda aulájában, de mint kiderült, odabent is olyan izgalmak vártak ránk, amik bőven feledtették velünk a rossz idő miatti kis szomorúságunkat.

Velence Resort&Spa

Móka a  játszóházban!

Természetesen a Dzsungel játszóházban indítottuk a napot, ahol kismotorok, csúszdák és mászóvárak várják a gyerekeket. Itt lehet csatlakozni ringató, baba-mama torna és társasjáték programokra is az animátorok vezetésével. Sára és Dorka izgatottan vetették bele magukat a játékokba, a nagy csúzdán teljesen egyedül csúsztak le egymás után, majd egy jópofa rókás társashoz is csatlakoztak, amiért a nap végén egy elismerő oklevelet is bezsebeltek, nagy-nagy meglepetésünkre és örömünkre.

Az ugrálás és mászás  után a lányok egy kicsit nyugisabb játékra vágytak, így átkukkantottunk a Játéksziget játszóházba, ahol babázni, LEGO-zni, festeni vagy akár gyöngyöt fűzni is tudnak  gyerekek.

Nagyon tetszett, hogy az animátorok lelkesek, kedvesek és segítőkészek voltak minden nap. Teljes mértékben látszott rajtuk, hogy szívvel-lélekkel, teljes figyelemmel fordulnak a gyerekek felé. A pozitív megerősítés a gyerekek számára folyamatos volt, így a lányok is nagyon hamar fel tudtak oldódni.

A szállodában minden héten más tematika szerint állítják össze az animátorok a programokat, így volt már Tavaszi szünet hét, Apák napi hét és az ott tartózkodásunk ideje alatt Rendőr hét, amihez kapcsolódóan KRESZ vetélkedőn és rendőr bemutatón is részt lehetett venni.

Jó tudni! Az 5 KidsOasis szélforgóval minősített családbarát helyek minden nap kínálnak változatos animációs programok a gyerekek számára.

Fejtsétek meg a rejtvényeket!

A gyerekeknek és a szülőknek egy izgalmas kincskereső rejtvényt is lehetőségük van megfejteni, amin olyan feladatok állnak, amelyért be kell járni az egész hotelt és annak környékét apró megoldandó rejtélyek után kutatva. Az ügyes megfejtőknek szintén oklevél a jutalmuk! Érdemes kipróbálni ezt a kalandot, mert nagyon sok újdonságot fedezhettek fel közösen a szállodában!

Kislányok álma, Ele-Fanni szépségkuckója!

Ele-Fanni szépségkuckójába is ellátogattunk Sárával és Dorkával, ami egy igazi rózsaszín kislány álomszoba. A kislányok itt tüllszoknyát és koronát választhatnak maguknak (amit haza is vihetnek magukkal), valamint csillámtetoválást vagy körömfestést is kérhetnek, hogy teljes legyen a szépülés. Mindezeken kívül még Barbie babával, sminkasztalkával és hercegnős kirakóval is játszhatnak a kiskirálylányok.

Ez a szoba térítés ellenében vehető igénybe, a lányok a szálloda meghívására vehettek részt ezen a programon, míg mi egy lazító masszázst próbálhattunk ki az apukájukkal.

Meglepi játszóház a folyosón!

A játszóházak a fürdő épületében találhatóak, kicsit távolabb a szobáktól, de nem kell messzire menni és a szálloda folyosóján is találhatunk egy kis elrejtett játszószigetet, ahol nem csak a nagyobbacska gyerekek, de egészen kicsik is kikapcsolódhatnak. Szerintem ez nagyszerű arra, hogy a gyerekeket addig lekösse apa, amíg anya készülődik a következő programhoz.

Buli a nap végén!

A napot a szálloda animátorainak szervezésében egy fergeteges mini disco zárja, amin Ele-Fanni vagy Ele-Fülöp is végig ott táncol a gyerekekkel. Számunkra ez volt az egyik legszívmelengetőbb program, mert végignézhettük, ahogy a lányok szépen lassan feloldódnak a többi kicsi között és elkezdik utánozni a mozdulatokat és pörögve-forogva élvezni a táncolást.

A gyerekprogramok nagyon színes és széles palettájának köszönhetően egyik nap sem unatkoztunk. A lányoknak minden nap újabbnál-újabb izgalmakban volt része, ami nem csak rengeteg mosolyt csalt az arcukra, de kellőképp el is fáradtak a nap végére, hogy egy pillanat műve legyen az esti fektetés a szüleik nagy-nagy örömére.

Velence Resort&Spa-ban a lányok és mi felnőttek is olyan élményekkel tértünk haza, amit még nagyon sokáig örömmel emlegetünk.

Olvastad az első részt? Itt találod!