Élménybeszámolók

Beep'm - Irány Hajdúszoboszló, azaz első napunk a Hotel Atlantisban

Hihetetlen, de valóban úgy alakult, hogy időben tudtunk indulni. 10 előtt kicsivel pályára álltunk, és irányba vettük Hajdúszoboszlót. Mintegy két és fél óra alatt értünk le, a srácok irtó jól elszórakoztatták egymást.

Mivel kicsit hamar érkeztünk a Hotel Atlantisba, és még nem volt ideje bejelentkezni, eltöltöttük az időt a recepció mellett lévő nagyteremben. Az első meglepetés itt ért minket. Máshol nem találkoztunk még uzsonnával, most egy tál finom szendvics, és mellette kancsókban szörp várta a gyerekeket, nehogy éhen maradjanak a játék közben. Hatalmas ötlet.

Mi is úgy vagyunk vele, hogy amikor félpanziós ellátáson vagyunk, nem is hiányzik az ebéd, mert általában olyan bőséges a reggeli, hogy ebéd környékén még gondolni sem tudunk az evésre. De a gyerekeket nem hatja meg a bőséges reggeli, vagy csak a mieink UFO-k, de képesek ilyenkor is egy falattal letudni a nap első étkezését. Szóval nekik nagyon jól tud jönni délután egy kis szendvics, bár hozták a formájukat, és abból is kb. három falatot fogyasztottak. Viszont nekem nem volt az az érzésem, hogy el kéne menni enni, mert ott volt előttük. De nyilván a játék érdekesebb.

Voltak színesek, színezők kitéve, gyerekasztalok, egy kis beltéri csúszda, és ott volt az x-box is, amit szabadon lehetett használni. Elvoltunk bő egy órát, talán többet is, aztán felmentünk a szobába. A srácoknak külön szoba jutott, a legkisebb kiságyának pedig egy külön kis ficak a mi szobánkban. Igényes berendezéssel. Amint bepakoltunk, mindenki elfoglalta a saját kis birodalmát, elmentünk sétálni kicsit. Volt pár bazáros, helyben sütött krumplicsipsz, és egy jó kis játszótér.

Megnéztük a fürdő bejáratát, besétáltunk a belvárosibb részbe. Mire visszaértünk, az aprónép követelte a vízi mókát, így hát gyors átöltözés, és mentünk a wellnessbe. Itt ért minket a második meglepetés, amivel máshol még a tesztek során nem találkoztunk. De ne rohanjunk előre.

A medencetérben több medence van egymás mellett. Egy termálvizes, amit a gyerekek a koruk miatt, én meg a növekvő pocak miatt nem próbáltunk ki, mellette egy úszómedence (az azokra jellemző hőmérsékletű vízzel, így érthetően kevesebb emberrel), amellett egy kellemesen meleg vizű medence, amiben elég sűrű időközönként pezsgőfürdő indult. Első délután meg sem kíséreltünk bemenni, mert rengetegen voltak benne, ami érthető is egy őszi szünetben... És van még egy bébipancsoló, kis csúszdával, Miron nagy örömére. A meglepetés viszont ezután jött.

Van többféle szauna, illetve jégkamra, esőerdő kabin (különböző programokat választhatunk, annak megfelelően dörög-villámlik-esik az eső, miközben a természet hangjai szólnak). Eliotnak ez volt a kedvence, a madárcsicsergős zuhany. Ami viszont ennél is szuperebb dolog, az a sóhomokozó! Őszi időben különösen jellemző egy kis felső légúti nyavalya, így nagy előszeretettel népszerűsítettük a lehetőséget. Irtóra tetszett is nekik. Tele van homokozójátékkal, a felnőtteknek pedig van egy pad, ahol le tudnak addig ülni. Alkalmanként egy-másfél órát simán eltöltöttünk bent.

Mikor kellőképp kiáztunk, és kihomokoztuk magunkat, összekészültünk a vacsorához, és levonultunk megtölteni az addigra éhes szájakat. Fergeteges volt a kínálat is, de az ízek még annál inkább. Akármit kóstoltunk, nem tudtunk melléfogni. Vacsora után korai takarodót fújtunk, mert kellően fáradt volt az egész csapat az utazás, séta, úszás, és a kiadós vacsora után.