Élménybeszámolók

Boróka tökéletes hétvégéje Velencén

Családommal nagyon vártuk már a hétvégét, mind izgatottak voltunk. Hiszen nemcsak vendégként, hanem mint szállodaigazgató indultam útnak a Velence Resort & Spa Hotelbe.

Pont időben odaértünk. A bejelentkezés gyorsan ment, hideg limonádét kínáltak. A recepción Ágó, az animátorok vezetője fogadott bennünket. Egy helyes mappában átnyújtotta az igazgató úr levelét és egy útmutatót a szombati munkanapomhoz, jegyzetlapokat, két szélforgót, és egy KidsOasis-os pólót, hogy mindenki felismerjen. Gratulált, majd felvezetett a szobánkba, amit a csuklónkra feltett elektromos karszalaggal lehetett nyitni.

A szoba, vagyis az apartman hatalmas volt, 2 hálóval, nappalival, konyhával és 2 fürdővel és egy tóra néző erkéllyel rendelkezett. Rögtön kipakoltunk, átöltöztünk, hiszen az első dolgunk volt, hogy meglátogattuk a szálloda wellness részlegét.  Itt 2 benti és 1 kinti gyógymedence, egy benti jacuzzi, 1 benti és 1 kinti élmény medence, egy külső úszómedence és természetesen a Velencei-tó fogadott minket. Gyönyörű látvány!

Meleg volt a délután, ezért a kinti élménymedencében fürödtünk, és minden alkalommal vártuk a sodrófolyosó elindítását. Tetszett, hogy mikor megéheztünk, köntösben is leülhettünk enni a hotel éttermének teraszán. A húgom, Méta és én nem vagyunk nagyétkűek, a szüleink örültek, hogy volt gyerekétlap kis adagokkal. A wellnessben volt egy szaunás rész is, ahol este, mikor hűvösebb lett, Métával és anyukámmal az infraszaunában, apukámmal a gőzkabinban töltöttünk el több-kevesebb időt. A tesóm miatt megvártuk Ele Fanni táncát a belső élménymedencénél.

Miután jól kifürödtük magunkat, felmentünk a szobába a vacsorához készülődni. Az ételek isteniek voltak. Megtaláltam a kedvenceimet, a tésztákat, a lazacot és a gyümölcsöket. A gyerekmenü a gyerekek kedvenc ételeiből állt össze, alacsonyabb pultra téve. Ismét limonádét ittunk, ahogyan délután és még a következő napokban. Vacsora után felmentem a testvéremmel a Dzsungel játszóházba, míg a szüleink a maradék borukat iszogatták. A Dzsungelben megismerkedtünk két kislánnyal, akikkel jót játszottunk. Majd lassacskán, nagyon későn lefeküdtünk, de én túl izgatott voltam ahhoz, hogy elaludjak.

Szombaton a reggelinél megtaláltam a hagyományos ízvilágot és a modern ételeket is, mindenből szemezgettem. De szombaton délelőtt megkezdődött az én igazi munkanapom! 10.30-kor találkoztam Ágóval, aki megmutatta az irodáját és átbeszéltük a szombati programokat. 10.45-kor ellenőriztük az animátorokat a délelőtti foglalkozáson és a Játékszigeten. Fakabát műhely működött, mert azon a héten rendőrség volt a téma, a gyerekek jelvényt, rendőr sapkát, rendőr kocsit és más érdekes rendőrös tárgyakat készíthettek (Máté nagyon jól megfaragta a ceruzákat!).

Megcsodáltuk Ele Fanni szépségkuckóját is, ahol a kislányok szépítkezhetnek és még tüll-szoknyát is kapnak. A tesóm írt egy levelet az elefántoknak, hogy szeretne bemenni a kis házikójukba, ezt elmondta Ágónak, aki rögtön vette a házikó kulcsát és kinyitotta nekünk. Varázslatos házacska, Méta nagyon boldog volt.

11.15-kor Veres - Balog Kálmán chefhez látogattunk el a konyhára, ahol együtt összeállítottuk a gyerekmenüt. Mielőtt beléptem volna, egy papírból készült szakácssapkát kaptam a fejemre. Hihetetlenül nagy volt a konyha. Az nagyon meglepett, hogy mennyi mélyhűtő van benne. Egy kis gyümölcs mellett elbeszélgettünk az esti gyerekmenüről. Megállapodtunk, hogy rántott sajt lesz tepsis burgonyával.

11.40-kor véget ért a délelőtti műszakom és a családommal fürdőztem, különösen örültem annak, hogy idén a Velencei-tóban is megmártóztunk, a hattyúkkal. Aznap nyitott a Grill-terasz, finom főtt kukoricát ettem.

15.00-kor indult a délutáni munkavégzés, találkoztam a recepción Edit nénivel, megnéztünk egy szállodai szobát. (Egy szobát ellenőrizhettünk, ugyanis csak az az egy volt szabad. Nagyon sokan jöttek gyereknapozni ide. Edit néni elmondta, hogy mit kell leellenőrizni egy szobában pl.: minibár, terasz, lepedő és hogyan kell bemenni, hányszor kell kopogni.

15.20-kor a backoffice-ban segítettem az egyik animátornak beöltözni a szálloda kabalájának, Ele Fanninak, ugyanis a Játszóházban szülinapot tartottak, és Ele Fanni velünk együtt meglátogatta a gyerekeket. Ők nagyon örültek neki.

15.40-kor programok kezdődtek a parton, ellenőriztük, hogy mindenki a helyén van-e. Vízi-rendészeti és kommandós bemutatót tartottak a rendőrök. Minden rendben zajlott, a "fuldoklókat" kimentették.

16.00-kor átmentünk a sportanimátorokhoz az élménymedencéhez, akik vízi-tornát tartottak. Sokan tornáztak, a szállodai vendégek a meleg időben kihasználták a hotel programkínálatát.  Az animátorok mosolygósak voltak és boldogan segítettek mindenkinek, aki egy cseppet is lemaradt a táncban.

16.40 körül kicsit fáradtan csatlakoztam a keresztanyukámmal bővült családomhoz, és ismét belevetettem magam a sodrófolyosóba. A szaunát nem hagytuk ki, most a legtöbb időt a Jégkútnál töltöttük a tesómmal. Nem maradtunk olyan sokáig, mint előző nap, mert még programunk volt estére.

20.00-kor a mini-discoban szórakoztunk, aminek a végén az egyik animátor átnyújtott egy Velence Resort & Spa ajándékcsomagot és a KidsOasis és a szálloda oklevelét. Aztán a latin show műsorba belekukkantottunk, s mentünk vacsorázni.

Az ételek nagyon ízletesek voltak ismét, a gyerekmenüt pedig a húgom ellenőrizte le elégedetten. Ő mindig keveset eszik és azt is gyorsan, ezért nagyon jó volt, hogy tudott színezni, el tudta foglalni magát. Ha végzett egy színezővel, akkor rohant fel a Dzsungel-játszóházba. S mi utána. Csocsóztunk, ping-pongoztunk, labdáztunk és rengeteget nevettünk. Nagyon nem akartunk lefeküdni, ismét későn bújtunk ágyba.

Vasárnap, még a reggeli előtt, hosszabbítást kértünk, mert nem akartuk elhagyni 11.00-kor a hotelt. Élveztük a napsütést, a vizet, a tópartot. Tökéletes hétvége volt. Mindig emlékezni fogunk erre a nagyszerű 2016-os gyereknapra, a KidsOasis és a Velence Resort & Spa-nak köszönhetően.