Élménybeszámolók

Dia bevezette a jutalmazást a Jufa Vulkán Fürdő Resortban

9 évesen szállodaigazgató lehettem egy hétvégére a KidsOasis és a Jufa Vulkánfürdő Resort jóvoltából. Hogy mi történt velem? Elmesélem nektek.

Hétfőn tudtam, meg hogy egy kisfiú nem tudott elutazni, ezért én lettem a szerencsés, aki mehetett helyette. Talán ez így jobb is volt, hogy nem az elején kerültem a nyertesek közé, mert így kevesebb napig kellett várnom az indulásra.

Indulás előtti este bepakoltunk a bőröndökbe, én a kedvenc plüsseimet és egy nagy zacskó cukrot tettem el, a többit anyára bíztam.

Az indulás reggelén korán keltünk, de még nem Celldömölkre utaztunk. Először Kaposvárra mentünk, ahol egy úszóversenyen vettem részt. A versenyen a váltónk III. helyezést ért el, ezért nagyon boldogan és persze fáradtan indultunk el a szállodához. Alig vártam, hogy végre odaérjünk, kb. 5 percenként kérdeztem, meg hogy mikor érünk már oda.

16 órakor végre bekanyarodtunk a szállodához. A recepción már vártak, azonnal jött Klára Ági néni, aki üdvözölt engem és a szüleimet. Mondta, hogy pakoljunk be, foglaljuk el a szobát és 20 perc múlva találkozzunk lent, hogy meg tudjuk beszélni a hétvégi programot.  Felpakoltunk a 112-es szobába, ami szerintem a legszuperebb szállodai szoba volt, mert itt tényleg én voltam a fontos, hiszen egy szuper emeletes ágy volt anyáék ágya fölött, az ágyat úgy kellett lehajtani és még létra is volt hozzá.

Gyorsan mindent elpakoltunk és mentünk vissza Ági nénihez, aki nagyos sok meglepetéssel várt. Kaptam egy pólót, amire rá volt írva, hogy „Legyél te is Gyerek szállodaigazgató”, egy oklevelet, Jufa emblémás kártyát, lufikat és 2 darab szélforgót.  A pólót gyorsan fel is vettem és készítettünk pár fotót Ági nénivel együtt.

Közben megérkezett az étterem igazgatója Róka Zsolt bácsi. Ő elvitt és megmutatta, hogy hol készül a vacsora. Benézhettem a konyhába, láttam az éttermemet és utána még a pultba is bemehettem, sőt még jégkrémet is kaptam.

Majd elindultunk végigjárni a Resort-ot, mert én a hétvégén nem csak egy szállodát, hanem egy szállodát, fürdőt és kempinget vezethettem.

Megtudtam, hogy a Jufa egy osztrák tulajdonban lévő szállodalánc, és Magyarországon, Celldömölkön található az egyetlen szállodájuk, de Ausztriában és Németországban számtalan hotellel rendelkeznek. Az általam vezetett szálloda 2 éve épült fel, a hozzátartozó fürdő pedig 10 éves. Elindultunk a körutunkra, amely során a fürdő gyógyászati és wellness részét is megnéztük. Átmentünk a 6 pályás 25 méteres uszodához, ami nagyon tetszett, mert én is úszok, de sajnos mi csak egy 4 pályás medencében edzünk. Majd végigjártuk a külső medencéket, megnéztük a vízi csúszdákat is és utána átmentünk a kempinghez.

Nagyon szuper volt, Apának is nagyon tetszett. Többen kempingeztek lakókocsikkal. Ezen a részen is megnéztük a mosdókat, ahol külön gyerekeknek való WC és mosdó valamint mozgássérülteknek kialakított fürdő, WC és mosdó is volt. Minden nagyon szép és tiszta volt és hatalmas játszótér volt bent. A kemping és a hotel területén is nagyon figyelnek a szelektív hulladékgyűjtésre, ami nagyon jó dolog.

Majd utána leültünk Ági nénivel beszélgetni. Megkérdeztem, hogy van–e  a hotelnek kabala figurája. Ági néni elment és hozta nekem Félixszet a hörcsögöt, aki a Jufa hotelek kabala figurája. Ezért a hétvége további részében Félixszel együtt fedeztük fel a szállodát.

Esten nagyon finom volt a vacsora, a svédasztalon a sok étel közt megtaláltam a kedvenceimet: húsleves, spagetti, rántott csirke szárny. A spagetti gyermek menüként szerepelt, aminek nagy örültem. Egy külön asztalon színes gyerekeknek való tányérok, poharak és evőeszközök voltak, valamint  KidsOasis-os tányér alátét papírok, amiken feladatok voltak. Minden étkezéskor vittem magammal egyet. Vacsora után lementünk fürdeni, ami nagyon jó volt.

A szállodában még én is kaptam fürdőköpenyt, aminek örültem, mert nem minden szállodában gondolnak a gyerekekre. Sőt még egy strandtáskát is kaptunk, amibe Anya könnyebben be tudott pakolni a fürdéshez. Fürödtünk, csúszdáztunk. Az épületben egy gyermekvilág medence volt pici gyerekeknek, egy kisebb tanmedence, egy meleg vizes medence, amiből ki is lehetett úszni a szabadba valamint az úszómedence és egy nagy fedett óriás csúszda.

A fürdő területén már minden dolgozó tudta, hogy én vagyok az igazgató a hétvégén, mert Ági néni így mutatott be nekik. A sok fürdéstől eléggé megéheztem, ezért a szoba felé tartva még bementünk az étterembe és a pincérek azt mondták, hogy vigyük csak fel a szobába, mert egy igazgatónő ezt nyugodtan megteheti. Ezért fel is vittük a vacsorámat, amit az erkélyen ettem meg. A fárasztó nap után nagyon hamar elaludtam.

Másnap reggel gyorsan lementünk reggelizni, ami ismét nagyon finom és változatos volt. Reggeli után, amíg a szüleim kávéztak, elmentem az udvarban található mini golf pályára játszani egy kicsit munka előtt.

Aztán Félix hörcsöggel néztük át a szálloda szolgáltatásait. Lehetőség nyílik kerékpárkölcsönzésre. Minden méretben vannak bicajok, még gyerekeknek való, sőt olyanok is, amin gyerekülés található. A szálloda falán megtaláltam a KidsOasisos minősítést is

A gyermekjátszó szoba mellett található a konditerem, így a gyerekek nyugodtan játszhatnak, amíg a szüleik mozognak egy kicsit.

Délelőtt 10 órára jött értem Lóránt Gábor bácsi a fürdő műszaki igazgatója. Vele együtt mentem át a fürdő részbe, ahol megnéztük a gyógyászati részleget, a medencéket. Kaptam tőle egy kék órát, amivel olyan ajtókat is ki tudtam  nyitni, amiket a fürdővendégek nem. Megmértük a medencék hőfokát és a táblára én írhattam ki a hőmérsékletét.

Majd megérkezett Laci bácsi, aki már a fürdő megnyitása óta itt dolgozik és hozta azt a szerkezetet, amivel Ph értéket és klór szintet tudtunk mérni. Nagyon izgalmas volt, mert itt is mindent én csinálhattam.

Utána átmentünk a gépházba, ahol megmutatta Gábor bácsi, hogy-hogy lehet kézi vezérléssel működtetni az élménymedencét. Ki is próbálhattam és átkapcsolhattam a medencében, hogy csak a szökőkút és a sodrófolyosó menjen. Utána lementünk a csúszda gépházába és a csúszdát is átállítottam gyorsabbra. Ezt a bejárást és ellenőrzést 14 órakor Gábor bácsival megismételtük és újra ellenőriztem mindent.

A szállodába visszaérve Kertész Károly séf már várt rám és már mentünk is a konyhába, leellenőrizni, hogy minden rendben megy-e az ebéd készítésénél. A bejárás után kaptam egy fagyit is, majd gyorsan átöltöztem, hogy a délutáni programok előtt még legyen egy kis időm fürdeni. Nagyon sokat csúszdáztam a kinti és a benti csúszdán is.  Nagyon jó, hogy a kicsi és a nagy gyerekekre is gondoltak, mert az egészen piciknek külön medencéjük volt külön csúszdával. Nekünk, nagyoknak a medencénél 3 csúszda is volt. Mindegyik partján úszómesterek figyelték a rendet, itt senkinek nem eshetett baja. A fürdőrészen is volt egy játszószoba gyerekeknek, aminek saját kis udvara van, ahol délután a pici gyerekek aludtak.

15 órakor érkezett a fürdőbe Fehér László, Celldömölk polgármestere, aki arra volt kíváncsi, hogy-hogy tetszik a szállodaigazgatóság.

Ez után kezdődött a fürdőben a gyereknapi program a Kerasub búvárklub búvárai jöttek és velük lehetett palackkal merülni, természetesen én is kipróbáltam. Nagyon tetszett, láttam, hogy nagyon sok gyerek kipróbálta a búvárkodást.

Majd ismét birtokba vettem a medencéket, 18 órára elmentünk vacsizni és utána ismét visszamentünk a fürdőbe. Nagyon jól éreztem magam. Nekem nem hiányzott az animáció, mert annyira sok minden van a fürdő és a szálloda területén, hogy ha még más gyermekprogramon is részt vettem volna, lehet, hogy nem maradt volna időm aludni. Este még lementünk a szálloda halljába, ahol a recepciós Judit néni társasjátékokat ajánlott , de én inkább biliárdoztam. Utána mentem lefeküdni, mert a mozgalmas napon eléggé elfáradtam.

Bevezettem a hotelben a gyerek szállodaigazgatói jutalmazást. Itthonról vittem magammal egy nagy zacskó cukrot és a személyzet azon tagjainak adtam belőle, akik jól dolgoztak, szerintem mindenki kapott, akivel találkoztam.

Sok helyen megfordultunk már, de ennyire kedves, mosolygós, barátságos személyzettel nem találkoztam. A szálloda csendes, maximálisan gyermekbarát, gyönyörű helyen fekszik. Az ételek nagyon ízletesek voltak, a szobák és a fürdő mindig tiszta volt. Egy biztos, én még ide biztosan visszajövök, mert nagyon jól éreztem magamat. A szombaton Ági nénitől kapott 2 szélforgót én nyugodtan odaadnám a mostani 3 szélforgó mellé, mert szerintem megérdemlik.

Szeretném megköszönni a KidsOasisnak, hogy nekem és még 9 gyereknek felejthetetlen gyermeknapot szereztek. Valamint szeretném megköszönni a Jufa Vulkán Resort–nak hogy vendégül láttak engem és családomat, minden dolgozónak, hogy ennyire kedvesek voltak velem és tényleg úgy érezhettem magam, mint egy szállodaigazgató.