Élménybeszámolók

Fanni a gyerek-szállodaigazgató - Egy csodálatos hétvége tele meglepetésekkel!

Péntek este érkeztünk meg a Velence Resort & Spa Hotelbe. Mivel előzetesen, online bejelentkeztünk már, csak egy aláírásra volt szükség és megkaptuk a szobákat nyitó chipet, ami egy karszalagra volt erősítve, így mindig kéznél volt, nem kellett soha keresgélni.
Fanni a gyerekszállodaigazgató - Egy csodálatos hétvége tele meglepetésekkel!

A recepción Tornyai-Szalczer Ágota fogadott bennünket. Sivó Roland igazgató úrral személyesen nem találkoztunk, de levélben üdvözölt engem, és megbízott azzal, hogy helyettesítsem őt távollétében, gondoskodjak a szálloda zavartalan működéséről!

A főépületben kaptunk  Superior szobát, a  4. emeleten, gyönyörű kilátással a Velencei tóra. Reggelente fecske csivitelésre ébredtünk, ugyanis a szálloda épületei közt rengeteg fecske él. Szinte minden szoba teraszán láttunk fecskefészket. A mi teraszunkon 2 fészek volt. Egyikben már a fecskemama ült a tojásokon, a másikat pedig még most építették. Anya órákig üldögélt a teraszon, türelmesen várta, hogy fecskemama kikukucskáljon a fészekből és fotót készíthessen róla

A Velence Resort & Spa Hotel méltán nyerte el a KidsOasis által adományozott öt szélforgós minősített családbarát szálláshely címet. Itt mindent megtesznek azért, hogy a gyerekek jól érezzék magukat. A szálloda kabala figurái Ele-Fanni és Ele-Fülöp. A gyerekek nagyon szeretik őket, mert barátságosak és kedvesek. Ölelgetik, simogatják, szeretgetik őket. Naponta többször is megjelennek , hogy találkozhassanak velük a szálloda kis lakói. Első dolgom volt, hogy elkísértem Ele-Fannit a wellnessbe. Este a mini discoban még táncolni és vonatozni is lehet velük.

A gyerekek kedvenc tartózkodási helye a  játéksziget. Ez egy hatalmas terem, ahol lehet legózni, babázni, főzőcskézni, autópályát építeni, társasozni és kézműveskedni.  Az animátorok nagyon kedvesek, készségesen segítenek és be is állnak a gyerekek közé játszani. Én a szabadidőm nagy részét itt töltöttem. Még anyáék is nyomtak egy ping-pong meccset, miközben arról nosztalgiáztak, hogy  a régi szép általános iskolai éveikben de sokat is ping-pongoztak az óraközi szünetekben.
 Két játszóház is a gyerekek rendelkezésére áll a dzsungel házban. Egy három szintes és egy két szintes: függőhíddal, bokszzsákokkal, szivacs figurákkal, csúszdákkal, labdákkal töltött medencével, készségfejlesztő játékokkal, mászófallal. Persze, hogy kipróbáltam ezt is.

A gyermeknap alkalmából extra programokkal is készült a hotel. Ilyen volt a Coca-cola ugrálóvár és mászófal a parkban. Naná, hogy  felmásztam a kólás üveg legtetejére is. Este a Zabszalma együttes zenés műsora szórakoztatta a kicsiket és nagyokat egyaránt.

A szórakozás mellett szállodaigazgatói teendőimet is elvégeztem. Leellenőriztem a konyhában folyó munkálatokat. Kiválasztottam az esti gyerekmenüt a vacsorához: rántott sajt és gőzgombóc készült vacsorára, ami még a felnőtteknek is nagyon ízlett. A választék reggel és este is változatos volt, alig tudtunk választani a gazdag kínálatból. A szálloda két cukrászának köszönhetően a desszert asztal is pazar volt. Anya fel is függesztette szigorú diétáját a hétvégére és az összes süteményt végigkóstolta.
Megismerkedtem Annával, a housekeepinggel (és ezzel a foglalkozásnévvel is). Az ő irányítása alatt dolgoznak a szobalányok, és a takarító személyzet. Megmutatta, hogyan kell kinéznie a szobának átadás előtt.

Betekinthettem Ágota dolgozó szobájába, ahol  rengeteg adminisztrációs munka folyik.
Míg én fontos teendőimet végeztem, anya és apa kihasználva a napsütéses strandidőt, a kültéri medence mellet, közvetlen a Velencei tó partján pirosra süttették hasukat a napon, kipihenték az egész heti munka fáradalmait.Este  oklevelet és meglepetés csomagot kaptam a szállodától munkám elismeréseként.

Igazi meglepetés a távozáskor ért bennünket. A KidsOasistól kapott nyereményünk félpanziós ellátást tartalmazott. Mi azonban ebédeltünk is, jégkrémeztünk, limonádéztunk, apáék megkostóltak egy pohár finom bort, aminek blokkjait minden alkalommal aláírtuk és hazaindulás előtt rendezni szerettük volna. Már készítettük a pénztárcát, hogy fizetünk, amikor megköszönték, hogy náluk töltöttük a hétvégét és további szép napot kívántak nekünk. Így a félpanziós ellátásunk all inclusive-ra módosult.

Igazán  meghatódtunk ettől a gesztustól. Nem számítottunk ekkora szívességre a szálloda részéről.   Szívünkben kedves emlékekkel távoztunk és ígéretet tettünk egymásnak, hogy ide még visszatérünk.