Élménybeszámolók

Fanni és Beni - Visegrádi élmények gyerek-szállodaigazgatóként

Mióta megtudtuk a nagy hírt, hogy mi is a nyertesek között vagyunk, alig vártuk az indulás napját. Lázasan csomagoltunk, hogy semmi ne maradjon ki a bőröndből. A családban mindenki kíváncsian és izgatottan várta, hogy milyen feladatokat fognak ránk bízni a szállodában.

Szombaton délelőtt indultunk útnak, 2,5 óra múlva már Visegrádon voltunk. Még soha nem voltunk a Dunakanyarban. Teljesen lenyűgözött minket a táj. A szálloda nagyon szép helyen helyezkedik el.

A szállodában Dudás Attila, étteremvezető fogadott minket mosolyogva, átadta az oklevelet s a 2 szállodaigazgatós pólót. Majd elfoglaltuk a szobánkat. 2. emeleti, csendes szobát kaptunk, mely erkélyéről picit ráláttunk az előttünk kanyargó Dunára is.

Miután kicsomagoltunk bőröndjeinkből, Dudás Attila várt minket az étteremben, hogy kiválasszuk az aznap esti gyerekmenüt. Ebben segítségünkre volt a konyhafőnök és a cukrászvezető is. A döntésünk alapján az aznapi gyerekmenü az alábbi volt: sajtkrémes grillezett csirkemell, rizi-bizi, zöldborsófőzelék és a desszert: fagylalt. Ezt a menüt aznap épp 53 kisgyermek részére választottuk ki, hisz aznap este ennyi gyermek volt a szállodában. Miután az első feladatunk teljesítettük, Dudás Attila körbevezetett minket a szállodában, olyan helyekre is bekukkanthattunk, ahova vendég nem léphet be, így láttuk a konyhát, cukrászatot, italraktárat, személyzeti éttermet, személyzeti bejárót, az előkészítő helyiségeket a konyhán. Voltunk a wellness bárban, a wellnessben és a masszázs és szépség helyiségekben. Ami nagyon tetszett nekünk, az a kis kagyló alakú kád volt, melyet Holt tengeri sós vízzel engednek fel, s abban lebegnek a vendégek. Ami még számunkra érdekes volt az Alfa pihenő szoba, melyben egy hullámalakú ágy volt, lila fények a szobában. Valamint nagyon érdekes volt a sószoba is.

Utána megismerkedtünk az animátorral, aki ismertette a hétvégi programot, s részt is vettünk csillámtetováláson, illetve figyelemmel kísértük az esti minidiscót.

Az étteremben este háromnegyed 6-kor vártak minket, hogy megnézzük, hogyan indul el egy vacsora. Majd kinyitottuk az éttermet. Segítettünk fogadni a vendégeket, kikerestük érkezéskor a szobaszám alapján, aki megjelent. Majd a vacsora után megmutatta a felszolgáló hölgy, hogyan terhelik fel a számítógépen a vendégek italfogyasztását.

Az étterem dolgozói nagyon kedvesek voltak velünk. A kiszolgálás gyors, kedves és pontos volt. A választék tökéletes, nagyon finom. A család minden tagja megtalálta, amit szeret.
A wellness részleg lenyűgöző, mind a kinti és a benti medencéket beleértve. A wellness bár választéka bőséges. A kert nagyon szép, mindenki számára van elegendő napozóágy.

Fanni: Nekem a legjobban, az tetszett, hogy mi választhattuk ki a szombat esti menüt a gyerekeknek.

Benedek: Nekem a welllness részleg és a sok medence tetszett.

Nekünk szülőknek pedig, hogy míg a gyerekek „dolgoztak”, pihenhettünk.
Vasárnap jutott idő arra, hogy körbenézzünk a környéken. Elmentünk a Fellegvárba, boboztunk, s hajókáztunk is a Dunán.

Hétfőn hazafele pedig megnéztük Esztergomot, felmentünk a bazilika kupolájába 400 lépcsőfokot megtéve, ahonnan gyönyörű kilátás tárult elénk.
Köszönjük a lehetőséget, hogy élményekkel gazdagodva térhettünk haza, s kipróbálhattuk magunk „dolgozó felnőttként”.

A KidsOasis-os néniknek és bácsiknak további jó munkát kívánunk.
Az iskolában mindenkinek sokat meséltünk, a pólónkat mindenki megcsodálta.
Anyukánknak mondtuk, ebbe a szállodába mindenképp szeretnénk még visszatérni.