Élménybeszámolók

Petiék kalandos napjai a vadregényes Tisza-tó partján

Elérkezett a várva várt nap és útra keltünk a tiszafüredi Balneum felé. Mindannyian nagyon vártuk már ezt a pillanatot. Nagyon kellemes nyárias időben érkeztünk meg, már az első pillanatban magával ragadott a hotel parkja. Nyugodtan nevezhetnénk arborétumnak is, mert nagyon változatos és különleges növények sokaságát foglalja magában.

Közvetlenül a Holt-Tisza mellett elterülő Hotel rendkívül kivételes adottságokkal rendelkezik. Mi egy cölöpökön álló kétszintes légkondicionált apartmanból élvezhettük a vadregényes Tisza-tó által nyújtott lenyűgöző kilátást. A Hotel belső tere letisztult, modern, de egyben természetes is.

A szobánk elfoglalása után Peti igazgató Úr kérésének eleget téve első dolgunk kellett legyen a fürdő medencék meglátogatása, a kofferekből ki sem tudtunk pakolni csak a fürdő ruhákat sikerült előhalásznunk.

A Tisza Balneum Thermal Hotel gyerek szemmel nézve is ideális, kézmosóknál fellépő, alacsony piszoár a fiúknak, a babáknak pelenkázó. A MóKaland játszóház a legjobb helyen közvetlenül a wellness részleg mellett van, itt a gyerkőcök tudnak kézműveskedni vagy játszani, amíg a szüleik a wellness részlegben töltődnek fel. Nóri a MóKaland játszóházban mindent megtesz a gyerekek teljes körű kikapcsolódása érdekében. Volt kézműveskedés, gyerek tetkó készítés, gyerekeknek mozi délután, vetélkedő és volt videó játék is.

A kis szálloda igazgatónknak komoly teendői is voltak a szállodában. Nótin Zsolt szálloda igazgatóval közösen végigjárták a szálloda minden pontját így Peti láthatta, hogy egy szálloda működése milyen sokrétű feladatokból tevődik össze. Peti betekintést nyert a recepció, konyha, raktárak, szoba szerviz, Mókaland játszóház, SPA wellness részleg és természetesen az igazgatói munka folyamataiba is.

Péter Ferenc a Hotel Chefjének kérésére Peti összeállított egy kifejezetten gyerekek számára készült menüt a saját kedvenc ételeiből. Az étterem konyhájában Peti elkészítette a gyerekek egyik nagy kedvencét a mazsolás tejbegrízt, amelyet másnap nagy mennyiségben is elkészítettek a gyermek svédasztalra.

Szombat este élőzene is volt az étteremben. A svédasztalos reggelit és vacsorát a gyerkőcök is nagyon szerették, mindenki talált kedvére való falatot. A legkisebbeknek és a nagyobb gyerekek számára is kínál változatos ételeket, van a gyerekek részé kialakított mini svédasztal, ahol még üveges bébi étel is volt.

A Hotel-ben kölcsönözhető kerékpár így könnyen szervezhetünk magunknak Tisza-tó kerülő bringa túrát is. Mi most kenut béreltünk és az egyik legnagyobb kalandunk lett a családi kenuzás, a Holt-Tiszán. A gyerekek első pillanatokban féltek a kenuzástól, de nagyon hamar megszerették és még az evezést is átvették, kiszállni sem akartak a végén. A kellemesen elfáradt izmainkat Szőke Kálmán nagyszerű szauna ceremóniáin kényeztettük.

A Hotel saját kikötőjéből indultunk csónak transzferrel a Kalandszigetre, ami nem csak egy sima kalandpark, sokkal több annál. Természetesen a fő attrakciók a kalandpályák, de sétálgathatunk fa pallókból épült ösvényeken a sziget csodálatos élővilágát figyelve. Kipróbáltuk a kalandpályákat, nagy élmény volt mindannyiunk számára. Nagyon tetszett a lombkorona sétány, ami nem más mint egy kalandpálya ötvözve egy turista úttal, legkisebb gyermekünk Kriszta elsőre megijedt az elénk táruló látványtól és nem mert elindulni a lombkorona ösvényen, de egy kis segítséggel bátran nekivágott és nagyon megtetszett neki is. Az ösvény végén egy kérdése merült fel benne: "Ugye itt jövünk vissza is?"

A szálloda családosok szemszögéből nézve is nagyon jól felszerelt, minden igényt maximálisan figyelembe vesznek. Bátran ajánlom kisebb vagy nagyobb gyerekekkel érkező családoknak is a szállodát. Ha valaki szeretne pihenni, feltöltődni, kiszakadni a városi rohanásból, itt megteheti, de aki szereti aktívan eltölteni az szabadságát, az is megtalálja a számítását. A környéken rengeteg turisztikai attrakció és kikapcsolódási lehetőség van.

Köszönjük a lehetőséget a KidsOsisnak és a Tisza Balneumnak, hogy ezt a hétvégét ilyen tartalmasan tölthettük. Feledhetetlen emlékeket szereztek a gyerekek és természetesen mi is.