A négy szélforgós KidsOasis minősítéssel ellátott hajdúszoboszlói Hotel Atlantis mindig is nyitott volt a gyerek vendégek irányába és természetes,...

Jövő héten a gyerekeket temperavarázs, katicakészítés, vízi játékok, mini bowling és még sok más érdekes program várja a Thermal Hotel Visegrádban. A...

Végre, végre! Megszületett Vidor vidra, a Tisza Balneum Hotel kabalafigurája. Mostantól a szállodába látogató gyerekek gyakran találkozhatnak,...

Nem is gondolná az ember lánya, hogy milyen szinten szofisztikálhatjuk a csomagolást, legyen szó akár egy átlagos napközbeni kikapcsolódásról vagy egy...

Milyen kár, hogy nincs egy varázsgömböm, amellyel a jövőbe látok! Hiszen akkor olyan jó tanácsokat adhattam volna a két évvel ezelőtti önmagamnak,...

Tény, hogy a gyerekek mozgékonyak, folyton izegnek-mozognak és kifogyhatatlan energiával vetik bele magukat a játékba: szaladgálnak, kismotororral,...

Számtalanszor látom a feliratot az autók hátsó ablakán: "Vigyázz! Baba az autóban!". Nyilván nem arra céloznak ezek a matricák, ami nekem ilyenkor...

Amikor szülés után hazaérkezünk a család fészkének melegébe, elönt minket az örömmámor. Végre újra együtt, és végre eggyel többen! Persze korántsem az...

Amikor kicsi gyerekekkel útnak indul az ember, bizony sokszor fejtörést okoz, hogy akár egy rövidebb úton is, hogyan fogja lefoglalni, milyen...

A tél és a fogcsikorgató hideg elkötelezett híveként minden évben reménykedem kicsit, hogy elmarad a nyár, vagy legalább a fullasztó hőségtől...

A szülők számára hosszúnak tűnő nyári szünetben egy idő után nehéz lekötni a gyerekeket. Ha már elfogytak a „gyerek-lefoglaló” ötletek, íme néhány...

„Az igazi családbarát szálloda olyan, mintha egy gondos édesanya tervezte volna az egészet…”

Akár a tévét kapcsolja be az ember, akár színházba...

A családbarát helyeket - legyen az egy sokcsillagos szálloda vagy talponálló büfé - az ott dolgozó emberek teszik igazán családbaráttá. 5 olyan...

Sokszor azért félnek szülők egy-egy hosszabb-rövidebb utazástól, mert nincs olyan lehetőség a környéken, ahová gyerekkel is el lehetne menni néhány...

Ha kimozdulnánk egy kicsit a városból a családdal, de túlságosan messzire sem mennénk, akkor is rengeteg lehetőséget kínál Budapest környéke: kisebb...

Az idei nyáron több egynapos családi kirándulást is szerveztünk, többek között elmerülhettünk a Szarvasi Arborétum varázslatos kis világában. Én nem...

A szénhidrátoknak hatalmas szerepük van az étrendünkben, ezért nem mindegy, hogy mikor, milyet és mennyit fogyasztunk belőlük, vagy mit adunk a...

Amikor egy kisbaba körülbelül hat hónapos lesz, érett lesz a hozzátáplálásra. Fokozatosan be lehet vezetni a zöldségeket, gyümölcsöket, majd a húst,...

Közhelynek számít, de valóban igaz, hogy egy (vagy több) kisgyermek mellett anyukaként 24 órás „szolgálatot” vállaltunk. A nap végén joggal érezzük,...

Szeretünk együtt lenni, szeretünk nyaralni, pihenni, amikor felhőtlenül, mindenféle kötöttség nélkül élvezhetjük egymás társaságát. Minden évben...

A hétvégén megkezdődött nálunk a vakáció! Ennek nyitányaként határainkon túlra szerveztünk egy színes programokkal megspékelt családi kikapcsolódást:...

Kiskorom óta elhatároztam, hogy szállodában szeretnék dolgozni. Idén Húsvétkor családi programként Zsályaligeten voltunk. Ott egy recepciós a kezembe...

Hűségprogramunk

Eleged van a hírlevelekből, melyekben állandóan nem Neked szóló ajánlatokkal bombáznak?

Szeretnél végre családodnak szóló kedvezményes csomagajánlatokat, tanácsokat, tippeket, programjavaslatokat kapni?

Családi utazás magazinunk már több mint 10.000 családnak jár.

Csatlakozz hozzánk és rögtön megajándékozunk három szuper kifestővel, hogy gyermekeid utazás közben se unatkozzanak!