„Rácsodálkozni, ahogy a napsugár fénye megcsillan egy pókhálóval átszőtt régi kovácsoltvas korláton, megpihenni egy ódon épület sarokkövén,...

Éppen hat esztendeje, 2012 nyarán nyitotta meg kapuját a vendégek előtt Noszvajon, az Egri borvidék szívében, az ország egyik legtisztább levegőjű...

Nádi és Nadin egy igazán vidám teknősfiú és teknős lány, akik a

Az eszközöket úgy tudjuk alakítani, fejleszteni, ahogyan szükségük van rájuk, az emberi hozzáállás „fejlesztése” már nehezebb – állítja Bárácz Ervin,...

Nyáron, ha nem utazik a család vagy éppen két táborozás vagy nagyszülő-látogatás között van a csemete, akkor jól jöhet, ha van egy-két programötlet a...

A Jufa Vulkán Resort egy 57 egységes, osztrák szállodalánc része, így nemcsak a magyar KidsOasis, hanem az osztrák családbarát szállodai minősítésnek...

Anyukaként mindannyiunk rémálma, hogy mi történik mégis, ha olyan mértékben ledönt a lábunkról a betegség, hogy ágyba kényszerülünk. Ha szemünk fénye...

Vajon a vegyes házasságok működéséhez több kompromisszum, tolerancia kell, mint a "hagyományos" kapcsolatokhoz? Most két család, ahol eltérő...

Nem is olyan egyszerű a gyed utáni visszatérés a dolgozók világába, mint ahogyan azt első gyermekes zöldfülű szülőként gondolnánk. Szerencsés...

A családi nyaralás megannyi örömöt, kalandot és izgalmat rejt. Mielőtt azonban útra kelnénk, vár ránk egy nem egyszer komoly fejtörést okozó feladat:...

Ahhoz, hogy megtaláld a tökéletes, valamennyi családtag igényeinek megfelelő szállást, nem árt némi körültekintés és kutatómunka. Mert egyáltalán nem...

Ha külföldre utazik a család, a leggyorsabb, ha repülőgépre szálltok. Csupán néhány óra a levegőben, s máris a célország repülőterén találjátok...

UTAZIK A CSALÁD MAGAZIN

15% kedvezmény

Iratkozz fel online utazási magazinunkra!
Most 15% kedvezményt biztosítunk Neked az
Utazik a család! meseútikönyvek árából!

A babaúszás nem csak tökéletes közös családi program, de számos jótékony hatással bír a baba fejlődésére. A wellness élmények a legkisebbeknek is...

Gyertek el a Velence Resort & Spa szállodába és ti is tapasztalhatjátok a fenti állítás hitelességét.

A hotel kiváló szakemberei gondoskodnak...

Cikksorozatunk első részében szójátékokat játszottunk, másodikban bújtuk a jobbnál jobb könyveket, végül hallgatni fogunk. Zenét, mesét, történetet.

Sorozatunk első részében szójátékokat ajánlottunk azokra a hosszú utakra, amikor a látvány vagy nem köti le a kicsiket, vagy látnivalóként legfeljebb...

A gyermekkor legnagyobb ellensége az unalom. Az unalom ugyanis előcsalogatja a szülői mesterséget űzők legnagyobb ellenségét: a nyavalygást. Nos,...

A szilva az egyik legsokoldalúbb gyümölcsünk. Használhatjuk például lekvárokhoz, aszalványként, befőttként, levesekhez, süteményekbe. Talán kevesen...

Mielőtt nyaralni indulunk érdemes átgondolni a bevásárlások során, hogy mi maradhat a hűtőben és mi az, ami hazaérkezésünkig – akár egy mini...

Szerintem Ti is szeretitek a könnyen és gyorsan elkészíthető, a nyári melegben is kellemesen hűsítő koktélokat. Amellett, hogy kellemesen lehűtenek...

Ezúttal egy olyan szálláshelyet kerestem a kislanyommal, ami közel van a fővároshoz és közel a természethez - ezért a választásunk a Nádas...

Mondják el véleményüket a vendégek, akik már jártak nálunk.

"Változatos gyerekprogramok, nem csak vízi, hanem “szárazföldi is”. A személyzet...

Fantasztikus élményeket őrzünk első közös családi nyaralásunkról a Hotel Atlantisban. Igényes, modern környezetben, rendkívül szívélyes vendéglátásban...