Aktuális

A június 3-6. közötti hosszú hétvégére rengeteg gyerekprogrammal készül a négy szélforgós minősítéssel rendelkező Tisza Balneum Hotel.

Sok-sok illatos virág lepte el a négy szélforgós Portobello szállodát. Beköszöntött a tavasz a szálloda minden kis szegletébe, így végre...

Az exkluzív Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom belvárosában, csendes nyugodt környezetben található, a Prímás-szigeten a Kis-Duna partján.

Ezt látni kell

Hamarosan itt a nyári szünet, miért beszélünk hát tanulásról? Épp azért, mert a tanulás nem csak az iskola falai között, fegyelmezetten történhet....

Végre szabadságon a család, és útnak indultatok kirándulni. Ha a Mátrát választottátok úti célotoknak, akkor ne aggódjatok, ha az időjárás nem túl...

Manapság már ritkaságszámba megy, hogy a család a locsolkodók tömkelege miatt ne tudja elképzelni, hogy felkerekedjen a húsvéti hosszú hétvégén.

Test és lélek

Otthon a legtöbben már bevezettünk néhány apróbb vagy nagyobb változtatást a környezet védelme érdekében. De vajon mi a helyzet akkor, amikor egy...

A tavasszal együtt érkezik a húsvét is – és remek alkalmat ad a kreatív családi időtöltésekhez. A kertben, a balkonon, de akár a négy fal között is...

Ha azt érzed fáradt, enervált vagy, szinte letargikus a hangulatod, nincs kedved semmihez, itt az ideje, hogy tegyél ellene! Szemernyi esélyt se adj a...

Praktikanya

Mivel itt a szikrázó jó idő, eljött a kirándulás ideje! Nem érdemes a szállodában ücsörögni egész nap, inkább vegyétek fel a hátizsákot és irány az...

Az igazán gyerekbarát lakás szerintem felnőttbarát is egyben, azaz egyaránt biztosítja a gyerek és a felnőtt kényelmét és zavartalan nyugalmát (már...

Bár már mondanunk sem kell, mennyire fontos a környezettudatosság, azért amikor nyaralunk, szabadságon vagyunk, hajlamosak lehetünk elengedni kicsit...

Babával

Amikor gyermek érkezik a családba, jó néhány tényező befolyásolja, hogy mikor is merünk először útnak indulni vele egy kicsit világot látni.

Alapvetően a második trimeszter a legalkalmasabb az utazgatásra, hiszen a legtöbb esetben ekkorra már általában elmúlnak a rosszullétek és kezdünk...

Nem telhet el néhány hónap anélkül, hogy legalább egy-két napra ne szálljunk ki a mókuskerékből, s inkább kívülről szemléljük a mókusokat, leginkább...

Kreatív

Nagyon sok szülő keresi kétségbeesve a legjobb karácsonyi ajándékot a gyerekének a napokban, és persze a játékoknak, meglepetésnek minden gyerek örül,...

Erdei kirándulásaink során vagy parkban sétálva gyakran láthatunk különböző fenyőfákat. Érdemes alaposan megnézni, milyenek a tűlevelek, milyen toboza...

Ki ne szeretne egy kellemes őszi időben kirándulni, erdőben, mezőn, parkban sétálni?

Együnk

Összegyűjtöttünk néhány nagyszerű turmix és smoothie receptet, amik bővelkednek C-vitaminban és ásványi anyagokban. Indítsd akár minden reggeledet...

Itt van az ősz, itt van újra és vele együtt érkeznek az őszi kedvencek, az egészséges finomságok: a körte, az alma, a szilva és a szőlő. A szőlő...

Régóta tudjuk, hogy a reggeli rendkívül fontos étkezés. Ez a három egészséges és rendkívül finom őszi reggeli pedig az édes és a sós ízek kedvelői...

Élménybeszámolók

Nem is gondolná az ember mennyi olyan lehetőséget kínál Kecskemét, amely egy (vagy több) gyerkőcnek is nagy élmény.

Ha családi utazást tervezünk a környékre, akkor érdemes Mártélyra is szentelnünk egy napot. Szegedtől kb. 30 kilométer, Ópusztaszertől 22 kilométer...

A fővárosból kevesebb mint 2 óra alatt eljuthatunk Mórahalomra, ahol egy tartalmas családi napot tölthetünk. A Szeged közelében található város...