Aktuális

Best of KidsOasis

Igazán tartalmas évet tudhatunk magunk mögött. Örömmel és büszkén osztjuk meg veletek, hogy mennyi minden történt 2018-ban a KidsOasis háza táján. Hálásak vagyunk azért, hogy közvetlenül vagy közvetett módon, de te is hozzájárultál a sikereinkhez.

  •  2018-ban már 20 szálláshely mondhatja el magáról, hogy minősített KidsOasis Családbarát Szálláshely. Idén a Dráva Hotel Thermal Resort, a Nádas Tó Park Hotel, a Hétkúti Wellness Hotel, a Hotel Medián, a Hotel Partium, a Villapark Várgesztes és a Szent Orbán Erdei Wellness Hotel kapta meg a védjegyet. Idén nyitottunk a vendégházak felé, így a bakonyszűcsi Szerethető Zöld Ház és a noszvaji Erdei Kisház is megkapta a 3 szélforgós minősítést.

  • Négy szálláshelynek telt le idén a két évre elnyerhető védjegyhasználata; mind a négyen úgy döntöttek, hogy továbbra is szeretnének a KidsOasis családbarát szálláshelyek közé tartozni, így a Jufa Vulkán Fürdő Resort, a Velence Resort&Spa, a Hotel Azúr és az Oxigén Hotel Family & Spa minősítését, ellenőrzés után újabb két évre meghosszabbítottuk.

  • Idén is sok családi rendezvényen fordultunk meg és vittük a KidsOasis családbarát szálláshelyek hírét. Ott voltunk a KidExpon, a Győrkőc Fesztiválon, a Gyerekszigeten, a NOE családi rendezvényén Tatán, az Egészségparton és a Családszervezetek 3. Jótékonysági Adventi vásárán.

  • Az Utazik a család mese-útikönyv sorozat 3 új kötettel bővült. Az Irány a Balaton, Irány a Velencei-tó, Irány Eger! kötetek után megjelent az Irány a Dunakanyar!, Irány Esztergom! és Irány a Tisza tó! rész is. A mesekönyvek megjelenése kapcsán road-showra, dedikálással egybekötött könyvbemutatókra utaztunk a régiókban. Nem árulunk el titkot azzal, ha elmondjuk, hogy év elején érkezik a következő kötet, amiben Baranya megyét fedezi fel a képzeletbeli család.

  • 10.000 példányban megjelenő Utazik a család magazinunk legutóbbi számára már azt írtuk, hogy II. évfolyam 4. szám. Igyekeztünk tartalmas, érdekes cikkekel megtölteni mindegyiket, így mindig találhattatok benne interjúkat, programajánlót, recepteket, hasznos tippeket és utazással kapcsolatos ötleteket. A magazint idén már a megszokott helyszíneken túl a Líra könyvesboltokban is beszerezhető.

  • Idén is több Kreatív kampánnyal jelentkeztünk. A Családok Éve program keretén belül szerveztük meg a FICSAK-kal karöltve az Egészségfalók gasztronómai kampányt. KidsOasis utazó nagyköveteket kerestünk és találtunk, akik ötletes videókban, blogbejegyzésekben és facebook, illetve Instagram posztokban mesélték el miért jó, ha egy család KidsOasis családbarát szálláshelyet választ.

  • 5. alkalommal rendeztük meg a Családbarát Turizmus Konferenciát. Idén a négy szélforgós Tisza Balneum Hotel adott otthont az eseménynek, ahol most is egy külföldi előadó emelte az esemény fényét: A Kinderhotels képviselője mondta el az érdeklődőknek, hogy náluk milyen egy családbarát szálláshely. A konferencián adtuk át KidsOasis 2018. Családok szállodája és a KidsOasis 2018. Családbarát szállodai szakembere díjakat is. A Családok szállodája díjat az Oxigén Hotel Family & Spa, szakember díjat Möllmann Eszter a Hétkúti Wellness Hotel tulajdonosa vehetett át.

  • Idén decemberben is adventi naptárral kedveskedünk a honlapunkat látogató, utazni szerető családoknak, ahol partnereink és a KidsOasis szálláshelyek ajánlottak fel értékes nyereményeiket.

  • Naponta frissülő online családi utazási magazinunk, aktív közösségi média jelenlét mellett, idén is heti rendszerességgel küldünk hírlevelet a családoknak, havi rendszerességgel pedig a családbarát turizmusról szóló szakmai hírlevelet, szakértői cikkeket partnereinknek.

  • Elindítottuk a KidsOasis Családbarát Turizmus Akadémia képzés sorozatot. A kizárólag minősített családbarát szálláshelyeknek szóló tanfolyamot először az Instagram témából adtuk. Terveink szerint 2019-ben negyedévente rendezünk további családbarát utazáshoz kapcsolódó előadásokat. Büszkék vagyunk arra, hogy több szálláshelykért fel bennünket szakmai tanácsadásra a családi szegmenst célzó szolgáltatásstruktúra kialakítására, a családi programkínálat kidolgozására, bővítésére, kabalamarketing bevezetésére.

  • Szakmai kutatásaink során ezúttal a turizmus két elhanyagolt célcsoportjának (egyszülősök és nagycsaládosok) utazási szokásait vizsgáltuk a Nagycsaládosok Országos Egyesületével és az Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvánnyal közösen. A szallasmarketing.hu-val karöltve végzett kutatás során a vendégek értékelési szokásaira voltunk kíváncsiak, a csaladiudules.hu-val pedig a kabalamarketingről készítettünk kutatást.

Jövő évre is tele vagyunk ötletekkel, reméljük akkor is velünk tartotok!