Skip to main content

Aktualitások

Megtudhatja, hogy a turisztikai  szolgáltatók milyen fejlesztéseket valósítottak meg a családok minél színvonalasabb kiszolgálása érdekében,
milyen újdonságokkal várják a családokat.

Ha Önnek is van olyan fejelsztése, ami jó példával járhat elő, kérjük küldje be itt.

Best of KidsOasis 2017.

Idén is sok családi rendezvényen találkozhattatok velünk. Hallattuk a hangunkat a tévében, rádióban, magazinokban, újságban, sajtótájékoztatókon, díjátadókon, konferencián, könyvbemutatón. Most egy csokorba gyűjtöttük nektek, hogy velünk együtt örüljetek annak, mennyire termékeny évet tudhatunk magunk mögött.

KidsOasis szálláshelyek

Újabb két szálloda, nevezetesen az esztergomi Portobello Hotel és a siklósi Hotel Castello szerezte meg a minősített családbarát szálláshely védjegyet és csatlakozott a KidsOasis szálláshelyek táborához. Velük együtt most már 12 szálláshely  vállalja  büszkén, hogy fontos számukra a családbarát szemléletmód.

KidsOasis szálláshelyeket bemutató és foglaló portál

Sok családnak szerveztük meg családi pihenését a minősített családbarát szálláshelyen, adtunk tanácsot, hogy igényeiknek megfelelő szálláshelyre menjenek. Kiemelt figyelmet fordítottunk a többgenerációs utazókra, a nagycsaládosokra, a gyermeküket egyedül nevelőkre és a kisbabával utazó családokra is. Köszönjük szépen, hogy a KidsOasis porálján kértetek ajánlatot, és nálunk foglaltátok le szállásotokat.

Itt jártunk

A rendezvényeken azon kívül, hogy kreatív foglalkozásra vártuk a gyerekeket, természetesen igyekeztünk minél több utazni szerető családdal megismertetni a KidsOasis minősített családbarát szálláshelyeket, magazinunkat és mese útikönyveinket. Ott voltunk a Gyerekszigeten, a Hungaroringen a Truck Race-en, a DM Gyereki Fesztiválon Velencén, a Győrkőc Fesztiválon Győrben, a KidExpon, a Télapó Expresszen, a Pozsonyi Pikniken, a  Családi Fesztiválon az Andrássy úton és a Családszervezetek Adventi Jótékonysági Vásárán.

Utazik a család Mese útikönyvek

Két új mese útikönyvünk jelent meg. Az Irány Eger! című mesekönyvet a sajtó nagy érdeklődése mellett Egerben mutattuk meg, ahol egy interaktív bemutatót is tartottunk a gyerekeknek a városi könyvtárban. A kötetekkel ellátogattunk Szilvásváradra és Egerszalókra és Noszvajra is, ahol dedikálással egybekötött könyvbemutatót tartottunk.

Az Irány a Velencei tó! című kötet a nemzetközi könyvfesztiválra jelent meg. A Velence Resort & Spa-ban az írónő és az illusztrátor nem győzte dedikálni könyveket, amelyet máris nagyon szeretnek a gyerekek és a felnőttek A két kötetről és az új műfaj, nevezetesen a mese útikönyvek születéséről a Magvető Caféban rendezett sajtóreggelin beszéltek a szerzők.

A tavaly megjelent Irány a Balaton! kötetünk nyáron vezette a gyerekkönyv eladási listákat, így azt újra kellett nyomni.

Utazik a család magazin

Elindítottunk online családi utazási magazinunkat, az utazikacsaladmagazin.hu-t. Nyáron pedig a próbaszámot követően megjelent a nyomtatott  Utazik a család, negyedévente megjelenő családi utazási magazinunk, amelyet az őszi és téli szám követett.

A 10000 példányban megjelenő magazinokhoz a KidsOasis szálláshelyeken, játszóházakban, a MÁV Nosztalgia járatain illetve a rendezvényeken lehet hozzájutni.

Pályázatok

Idén két nagyszabású pályázatot hirdettünk.

Gyermeknapon a Legyél te is szállodaigazgató! játékon olyan gyerekek videóit vártuk, amelyben elmesélik ők hogyan képzelik el a családbarát szálláshelyet. A győztesek gyereknapon jelképesen átvehették a szálloda irányítását és beülhettek az igazgatói székbe.

Év végén az Egészségfalók gasztronómiai kampányunkat indítottuk el, ami mellé olyan elismert zsűritagok álltak, mint Mautner Zsófi gasztroblogger vagy Kubányi Jolán az MDOSZ elnöke.

A döntőn igazi remekművek születtek, amelyekkel bebizonyították a versenyzők, hogy az egészséges is lehet finom étel.

Az év Családok Szállodája és Családbarát szakember díjak

A KidsOasis Családok Szállodája 2017. díj elsősorban a szálloda szolgáltatásait, gyermekbarát és bababarát felszereléseit, programjait értékeli, de természetesen a dolgozók hozzáállása is befolyásolta az eredményt, hiszen a KidsOasis számára fontos, hogy ne csak az épület és a szoba legyen család- és gyermekbarát, hanem a személyzet is legyen elhivatott és képviselje azt az értékrendet amelyeket a KidsOasis  előír. A KidsOasis Családok Szállodája 2017. díj nyertese immár másodszorra is az 5 szélforgós minősített családbarát szálláshely az  Oxigén Hotel Family & Spa lett, második helyezett a  4 szélforgós minősítésű siófoki Hotel Azúr vitte el.

A KidsOasis Családbarát Szállodai Szakembere 2017. díjra azoktól a családoktól várták a jelöléseket, akik már pihentek valamely KidsOasis által minősített szálláshelyen. Kíváncsiak voltak, hogy kik azok a munkatársak a szállodában, akik a leginkább ismerik és értik a családok különleges igényeit. Ki ért a gyerekek és a szülők nyelvén, ki a legkedvesebb, a legsegítőkészebb, a legrugalmasabb, a legtürelmesebb? Jelölni minden munkatársat lehetett, aki KidsOasis minősített szálláshelyen végzi munkáját, legyen animátor, úszómester, pincér, takarító, recepciós, vagy akár szakács.

A vendégek véleménye alapján Sallai Nóra, a Tisza Balneum Hotel animátora a KidsOasis Családbarát szakembere 2017. díj nyertese. A vigaszdíjat Márton Debóra, az Oxigén Hotel animátora vitte el.

Díjak

Rangos díjat vehettünk át. A Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyben a KidsOasis 1. helyezést ért el a Social Campaign kategóriában a Legyél te is szállodaigazgató kampányáért.

Konferencia és szakmai tanácsadás

Már 4. alkalommal rendeztük meg a Családbarát Turizmus Konferenciát. Ezúttal a Thermal Hotel Visegrádban gyűlt össze a családbarát szálláshelyek iránt érdeklődő közönség.  Több szálláshelynél végeztünk ebben az évben is a családbarát szolgáltatásainak fejlesztésére irányuló tanácsadást.

A legnépszerűbb írásunk  2017-ben, a TOP 5 gyerekbarát múzeum és a Mit jelent ha egy szállás bababarát című cikkeink voltak.

Hálásak vagyunk, hogy  hetente több tízezer rendszeres olvasónk van, hogy megtiszteltek a bizalmatokkal és tőlünk kértek ajánlatot a szállásfoglaláshoz. Bíztok bennünk és úgy látjuk, hogy szerettek játszani a nyereményjátékainkon is.

Reméljük 2018-ban még többen jöttök az oldalunkra és egyre többen tudjátok majd, hogy a KidsOasis megbízható, hiteles információforrás ha családi utazást terveztek valahová.

Boldog Új Évet és sok közös élményt, utazás kívánunk mindenkinek!