A szervezők köszöntője után dr. Puczkó László tartott mutatta be a KidsOasis idei kutatási eredményeit, mely az egyszülős családok és a nagycsaládok utazási szokásaira, elvárásaira, preferenciáira fókuszált. vizsgálta.
Gődény Gábor, a Visit Debrecen divízóvezetője Debrecen újrapozícionálásáról, a várható családbarát fejlesztésekről beszélt.
Hatalmas érdeklődés kísérte az osztrák Kinderhotels ügyvezetőjének, Werner Bilgramnak az előadását, aki bemutatta a Kinderhotels 30 évét, rádöbbentette a résztvevőket, hogy nagyon messze vagyunk még az osztrák családbarát szállodai szolgáltatásoktól, van hova fejlődnünk.
Steigervald Krisztián A világ Y-osodik, és ezt el kell fogadjuk…! című izgalmas előadásának középpontjában a generációk álltak, de nem a megszokott módon. Tisztázták, hogy mit jelentenek a generációk, és hogy milyen tévedés valakit csak egy betű alapján jellemezni.
Immár hagyomány, hogy a konferencia keretében adják át a KidsOasis Családok Szállodája és Családbarát Szállodai szakembere díjakat is. A Családok Szállodája díj győztese a noszvaji Oxigén Hotel Family&Spa lett, a Családbarát szakember díjat pedig Möllmann Eszter, a Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark tulajdonosa vette át.
A délután folyamán két kerekasztalbeszélgetésre is sor került: Szállodavezetők kerekasztalbeszélgetés formájában vitatták meg azt a kérdést, hogy „Lehet-e állatbarát a családbarát?”, illetve családi bloggerek, influencerekkel keresték a választ arra, hogy mikor átok vagy áldás egy turisztikai szolgálatónak influencerekkel együttműködni.
A házigazda Tisza Balneum Hotel igazgatója, Nótin Zsolt bemutatta, hogy szállodájuk hogyan vált 4 év alatt családbaráttá, milyen fejlesztéseket hajtottak végre, hogy megkaphassák a 4 szélforgós minősítést.
Sziné Horváth Beáta a kabalamarketing rejtelmeibe kalauzolta el a résztvevőket, akik megtudhatták, hogyan használjuk fel a kabalafigurákat a márkaépítéshez, hogyan „keltsük életre”, és megosztotta a Kabalamarketing tízparancsolatát is.
Nagy Brieger Éva arra adott iránymutatás, hogy hogyan vegyíthetjük az online és az offline kommunikációt családbarát szállásként.
Anders Tamás megosztotta idei kutatási eredményeit abban a témában, hogy hogyan értékelnek az emberek Magyarországon 2018-ban. Az előadásból kiderült , hány értékelés elolvasása után kezdenek bízni az emberek, mennyire befolyásolja őket a döntésben, milyen felületeken olvasnak leginkább értékeléseket, vagy észreveszi e valaki, ha hamis egy leírás.
Kondor Albert előadásában rávilágított arra, hogy milyen veszélynek tesszük ki a vállalkozásunkat, ha nem birtokoljuk a Google Cégem fiókunkat, milyen díjmentes optimalizációs trükkökkel lehet szállásunkat megmutatni a leendőbeli vendégek számára a Google Térképen, hogyan lehet egy térséget bemutatni hatékonyan a lokális marketing segítségével.
A konferencia végén a résztvevők háznézés keretében megismerhették a Tisza Balneum Hotel családbarát szolgáltatásait.