Kezdjük egy személyes kérdéssel az interjút. Mi az a három szó, ami fontos számodra a munkád során?
3+1-et tudok mondani: élmény, vidámság, alaposság és újdonság.
Szóval, mit is jelent az egymásra találás a KidsOasis-sal? Mi van a dolog hátterében?
Mindjárt az elején elmondom hogy nem megszűnésről, nem beolvadásról van szó. Mindketten megtartjuk egyéni utunkat. A közös projektben nincs semmi különleges, sokkal inkább egy átgondolt stratégia, azonos célkitűzés áll mögötte. A kölcsönös partnerséggel az utazóknak és a szálláshelyeknek szeretnénk többletszolgáltatásokat nyújtani. Összeadójuk a szakmai tudásunkat, a tapasztalatainkat, hogy ketten együtt nagyobb célközönséget tudjunk kiszolgálni, mind az utazók, mind pedig a szálláshelyek tekintetében.
Változik emiatt bármi is a Családiüdülés.hu-n?
Igen. Egyszerűsödik a tematika és megszűnik a szállásközvetítő funkció. A családbarát szálláshelyek ajánlásként lesznek fent a portálon, a Kidsoasis minősített védjeggyel ellátott szálláshelyek kiemelt helyen szerepelnek. A portál online turisztikai magazinként fog működni, úgy, ahogy anno, 10 évvel ezelőtt is indult.
Az újdonság az lesz, hogy a hosszú leírások helyett rövid ajánlókban kerülnek fel az oldalra a régiók, települések látnivalói és turisztikai szolgáltatásai. A kommunikációban a kamaszbarát családi üdülés témakör nagyobb hangsúlyt kap.
Ez a döntés azt sugallja, hogy cserben hagyod a szálláshelyeket. Ugye nem erről van szó?
Nem, persze, hogy nem. Az én szívem a szállodákba, panziókba húz már több, mint 25 éve. Dolgozni is és pihenni is J. Ízig-vérig marketinges vagyok és rájöttem, hogy a családbarát szállodáknak nem szállásközvetítői szerepkörben tudok leginkább segíteni. A vendégszerzés terén a marketing adta kreatív lehetőségekben hiszek. Imádom a gerillamarketinget és mindazt, amivel élményt adhatunk a vendégeknek. Online marketingben a kedvenceim az e-mail marketing, tartalommarketing és az inbound marketing, mint az egyik legújabb trend.
Ezernyi ötletem van, amit szívesen adok át és valósítok is meg azoknak a családbarát és wellness szállásoknak, akik haladni szeretnének a trendekkel és hosszú távon gondolkodnak.
Nem nehéz a kétféle szerepkört betölteni?
Nem mondom, hogy egyszerű, de nagyon sok pluszt ad. Egyik nap az utazókat, másik nap a vendégfogadókat/szálláshelyeket szolgálom ki. A velük való kommunikáció során olyan információk birtokába jutok, ami segít e két területet – vagyis az utazókat és a vendégfogadó helyeket - hatékonyabban összekötni. Valahogy úgy kell elképzelni, hogy amit az utazó kér tőlem, azt „elmondom” a szállásoknak, és ez fordítva is igaz. Amit a szálláshely szeretne magáról elmondani, tudom, hogy hogyan tegye. Ismerem tehát mindkét fél igényeit és elvárásait.
Hol érhetik el a szolgáltatásaidat a szálláshelyek?
A szállásokat az online marketingjükben, kommunikációjukban segítem, kiemelten alkalmazva az inbound marketing, a tartalommarketing és az e-mail marketing lehetőségeit. A www.szibea.hu weboldalalom sok hasznos marketinges tippet, ötletet osztok meg a szálláshelyek marketingeseivel. A jövőben pedig a szakértői cikkeimet a KidsOasis szakmai hírlevelében is olvashatják.
Mik a jövőbeli közös tervek a KidsOasis-sal?
Újszerű marketingkommunikációs megoldásokat kínálni a családbarát szállásoknak, kedvező megjelenési lehetőségeket nyújtani print és online médiumokban, szakmai tanácsokkal segíteni a marketingtervezési és megvalósítási folyamataikat. Szakmai rendezvényeket szervezni számukra, ahol a véleménycserére és új ismeretek szerzésére lesz lehetőség.
A gyerekkel utazók családok számára pedig hiteles és mindig aktuális információkat adni az utazásukhoz és a minősített családbarát szálláshelyekről.