Mit vegyünk figyelembe a kabalafigurák tervezésénél, választásánál?
- Fontos megvizsgálni a gyermek célközönségünket, hogy csak magyar vagy külföldi gyerekek is vannak-e a turisztikai létesítményünk vendégei között, és milyen az életkoruk, nemük. A külföldi gyermekek részére sok magyar rajzfilm figura nem ismert ( persze attól még befogadható, rajonghat érte). A 10 évnél fiatalabb korosztály rajong a rajzfilmfigurákért, kitalált állatkarakterekért, azonban a 10 évnél idősebb gyermekeknél ezek helyébe már sportolók, pop-sztárok lépnek. A lányok befogadóbbak, míg a fiúk
- Már megtervezett figurát választunk, vagy saját tervezés legyen? (előnyökkel, hátrányokkal, jogi szabályozással egy következő írásban foglalkozunk!)
- Ismert-e már a figura karaktere vagy nem, ha ismert, hosszú távú a sikere vagy csak időleges? Könnyen megvalósíthatók-e a figurából merchandising termékek?
Mindenképpen fontos, hogy a figura rendelkezzen összetéveszthetetlen külsővel, váltson ki pozitív érzelmeket, mind a szülőben, mind a gyermekben.
Nem szabad elfelejteni, hogy a gyermekek a jövőbeli fogyasztóink. Nagyon fontos a gyerekek véleményének figyelembevétele a turizmusban dolgozók számára, mivel ők a turisták következő generációja. A mai utazó gyerekekbe való befektetés fogja formálni a jövő turizmusát, így a márkahűség kialakítását érdemes már a bevésődés időszakában kialakítani. És ehhez nagyon jó eszköz lehet egy kabalafigura megalkotása.
Ha szüksége van családbarát fejlesztéseihez tanácsokra, ötletekhez, vegye fel velünk a kapcsolatot!