Élménybeszámolók

Beep - Búcsú a Tisza Balneum Hoteltől

Az utolsó nap… Reggelivel indítottunk, ahol ismét nem csalódtunk. A fiúk mára teljesen önkiszolgálók lettek, magabiztosan közlekedtek a gyerek-svédasztal, és az aktuális asztalunk között.

Reggeli után a maradék pakolnivalót is megejtettük, majd kicsekkolás. Minden zökkenőmentesen, gyorsan zajlott. A wellness részleg kicsekkolás után is egész estig használható, ehhez a törölközők, köntösök továbbra is rendelkezésre állnak, a csomagokat el lehet helyezni addig megőrzésre is, bár mi bepakoltunk az autóba, illetve kimondottan kulturált, sok zárható szekrénnyel felszerelt öltözők is vannak a spa részen. A fiúk barátra is szert tettek, akivel vízilabda mérkőzésbe kezdtek. Ebbe végül az apukák is becsatlakoztak, így több órás pancsolás lett a 'még menjünk le egyet gyorsan csobbanni' elképzelésből. A vízijátékokat, karúszókat annak, aki nem vitt, a játszóházból lehet kérni, onnan volt a vízilabda kapu, és a labda is.

Végül egy fagyival azért távozásra tudtuk őket bírni. Illetve még várt ránk a szomszédos településen, Poroszlón az öko-centrum. Nagyjából a tropicarium édesvízi változatát képzelhetjük el, kiegészítve egy elég komoly állatkerti résszel, ahol kisállatsimogató, madarak, őzek, teknősök, rókák, és rengeteg más állat is megtalálható, de van játszótér, focipálya, illetve egy nagyon ötletes tó is. Kis tutajokkal lehet egyik kőtől a másikig, vagy a középen levő szigetig eljutni, ahol további mókás eszközök vannak. Persze ki volt a mai látványosság, ha nem az én családom? Apa elindult a három sráccal egy tutajon, ami már eleinte is elég meredek vállalkozásnak tűnt, elnézve a tutaj állását, de mivel a tó kicsit sem volt mély (40-50 cm), illetve sem vizes gyereket, sem vizes felnőttet nem láttam, bíztam bennük. Hát utána láttam vizes gyereket. :D Eliot ahogy kell, kiszállás közben valahogy ellökte a tutajt a szigettől, amin amúgy már fél lábbal állt, és a spárga véges. Hát végülis a haja szárazon maradt... Szerencsére a kocsiban volt még száraz ruha, cipő, és a pénztáros néni nagy mosolygások közepette kiengedett a váltásért.:D (Apropó pénztár. Hasznos infó, hogy nagycsaládosoknak külön váltható kedvezményes belépőjegy. ) A vizes kaland után következett a kilátó, a vizes játszóház, az akvárium, és az összes benti rész, amire maradt kapacitás. Igen színvonalas, egész kis gyerekekkel is élvezhető program volt! A szállodától 7-8 perc autóval, szóval ha valaki nem a távozás napjára hagyja, akkor is szuper program.

Összességében egy fantasztikus hétvégét töltöttünk el egy igen kellemes helyen, ahol mind a természeti adottságok, mind a szálloda, mind a KidsOasis nyújtotta szolgáltatások, élmények nagyot lendítettek az ember kikapcsolódásán. A kritériumok, amik alapján a szálloda megkapja családbarát besorolását, egy igen komoly szempontrendszer, attól függ, hogy hány szélforgót kap a szálloda. Jelen esetben sokszor tapasztaltuk a még magasabb fokú besorolásra vonatkozó színvonalat, alacsonyabbat sehol nem fedeztünk fel! A fakultatív programok közül nekünk csak ennyire futotta, de hosszabb pihenés esetére van még alternatíva a környéken bőven. Csónakos, illetve kerékpár túrák, horgászat, gyalogos túrák, különböző védett állatokkal ismerkedés természeti séták keretében, stb. A fiúk közölték, hogy ők még maradnának, és szívünk szerint mi is így voltunk vele. A személyzet mindenhol segítőkész és kedves volt, egy mosolyt mindig kaptunk, akárkivel találkoztunk, ez is hozzátett a jó hangulathoz. Hotel Balneum, valószínű látjuk még egymást.