Élménybeszámolók

Domi szállodaigazgatóvá avatása az Oxigén Hotelben

Pénteken délután 2 órakor érkeztünk meg a hotelbe. A recepción megkaptuk a szobakártyát, és rögtön a szoba előtt feltűnt Dominak, hogy itt kis fekete állatfigurákkal is jelölik a szobákat, nem csak számokkal. Így az ovisok is megtalálják a szobájukat. A földszinti egyes szoba volt a miénk. Hatalmas, tágas szoba volt, nekem különösen tetszett a fürdőszoba kialakítása, a szoba stílusa. A sok -sok párna...

Kipakolás után feltérképeztük, megkerestük a játszószobákat, a wellness részleget, az éttermet, a kalandparkot, trambulint, játszóteret, a kertet a kis tavacskával. Megállapítottuk, hogy egy igazi baba és gyerekbarát paradicsomba kerültünk, és ez az érzés csak erősödött bennünk az eltöltött idővel együtt. Csodaszép volt minden.

Az első, amit kipróbáltunk, az a wellness részleg volt. Nagyon szép a kialakítása, kellemes zene szólt, a gyerek részlegben hinták a víz felett, műanyag játszóházikó a vízben, sok gyerekjáték volt, a felnőtteknek egy nagyobb úszómedence és két jacuzzi, infraszauna, panorámás szauna, gőzfürdő, a gyerkőcöknek gyerek szauna, Kneipp kúrás melegített pad, és több pihenőágy. Még egy kis sarkot is kialakítottak színezésre, rajzolásra a kicsiknek, ha megunják a lubickolást.

Éppen az infraszaunában voltunk, amikor hivatták a kis igazgatónkat a recepcióra. Kapott egy feladatot: döntse el, hogy szombaton melyik menü legyen a gyerekek ebédje, valamint megkaptuk a KidsOasisos pólót, és két szélforgót. Megtudtuk , hogy másnap este mi vár Domira. Visszamentünk a wellnessbe, amit nagyon élvezett a család.

Este hattól Mesedoboz programra mentünk. Hatalmas kivetítőn a Minyonok c. mozifilmet vetítették. Minden gyerek kapott egy pohárban pattogatott kukoricát, úgy, mint az igazi moziban. Dominak ez is tetszett. Közben benézett Páfrány a dínó is, el is készült a közös fotó Domiról és Páfrányról.

A vetítés alatt megtudtuk, hogy a gyerekek pecséteket gyűjthetnek egy füzetecskébe a gyerekprogramokon, és ha 6 db összegyűlik, akkor ajándékra válthatják be a recepción.

A svédasztalos vacsora nagyon változatos és finom volt. Az étterem mellett volt közvetlenül a Bambinó játszóház, ahol a gyerekek játszottak, míg a felnőttek is befejezték az étkezést. Egy kis asztalon színezőlapok is ki voltak téve, ceruzákkal, akár az asztalnál is színezhettek a gyerekek a szüleik mellett. A svédasztalt perceken belül újra feltöltötték, a gyerekeknek színes műanyag étkészlet és evőeszköz volt kitéve, az etetőszékek szépek, tiszták voltak. Nagyon jó szakácsok dolgoznak itt. Isteni finom volt a teljesség igénye nélkül pl. : gyümölcsleves, a répatorta, a vadraguleves, a reggelinél a fahéjas mini csiga, amiből fél 10 után például újra kértem, és frissen sütöttek még a kérésemre.

Szombat reggel fél 7-kor Domi ébresztett minket, hogy keljünk, menjünk a programokra, gyűjtsük a pecséteket. A reggeli is finom, változatos volt. Reggeli után ismét az úszás, pancsolás, szaunázás következett, majd 10 órától a Bambínó játszóházban arcfestés és csillámtetoválásos programunk volt, utána délig játszott Domi a többi gyerekkel.

Délben az animátorokkal együtt megebédelt a kis csapat, ott is lett egy új pecsétünk. Így már 3 volt. Délután a kertben trambulinozott, játszóterezett Domi, utána újra wellnesseztünk.

Háromtól vezetett kalandpályás programon vettünk részt, szenzációs volt. A jó levegőn való mozgás után az animátorok segítségével melegszendvics készítésben vettünk részt, ez volt a gyerekek uzsija. Itt is járt a pecsét. Domi a videójában elmondta, hogy este diavetítés és gyerekdisco legyen a hotelben. Megfogadták a kis igazgató javaslatát. 17 órától diavetítés, 19-től minidisco volt.

A két program között pedig Vincze Lilla gyereknapi műsora szórakoztatta a vendégeket. Amig Domi a diavetítésen volt, mi a párommal egy tibeti hangtálas meditáción vettünk részt. Különleges élmény volt. Vacsora előtt kigyűltek a pecsétek, Domi a recepción választott magának egy buborékfújót, hetek óta ez a sláger nála. Megörült, amikor az apróságok közt meglátta.

A minidisco után következett a szállodaigazgatóvá avatás. Sárvári Krisztina, a hotel igazgatónője adta át Dominak a lufiból készült kulcsot, kardot és koronát. Domi kicsit meg volt illetődve, de élvezte nagyon. Oklevelet és egy hatalmas epres és csokis tortát is kapott.

Már fél 9 volt, de az igazgató úr még fürdőzni akart. Óhaja parancs volt. Elmúlt fél 11, mire ágyba kerültünk.... Ennyire mozgalmas, izgalmas nap után nem nagyon akart még aludni menni.

Vasárnap reggel majdnem 9-ig aludt Domi, éppen elértük a Páfrányos találkozót a játszóházban. Reggeli után kicsekkoltunk a szobából, délig még élveztük a hotel szolgáltatásait, megebédeltünk, majd egykor búcsút vettünk a hoteltől.

Mindenki nagyon kedves, barátságos volt velünk a recepciósoktól kezdve a felszolgálókig, az animátorok, a takarítók szintén. Külön szeretném kiemelni az animátorok közül Szalai Grétát, vele töltöttük el a legtöbb programot. Hihetetlenül barátságos, lelkes, türelmes volt  a gyerkőcökkel.

Egy tartalmas, felejthetetlen hétvégét tölthettünk el a hotelben, köszönjük a KidsOasisnak és az Oxigén Hotel igazgatónőjének is ezt a lehetőséget!