Élménybeszámolók

Malomkert Panzió, Nagybörzsöny - ahogy a Pécsi kalandorok látták

A Malomkert Panzió, Étterem és Rendezvényközpont a Börzsöny lábánál Nagybörzsöny községben várja látogatóit.

A teljesen akadálymentes, két épületből álló komplexum utcafronti része az étterem és a vele egybe épült konferenciatermek, hátul a csendesebb udvari részen a Panzió található. Az étterem mellett tűzrakóhely várja a vendégeket, a szalonnasütéshez nyársakat is biztosítanak. A panzió recepcióján a bejelentkezéskor kedves fogadtatásban volt részünk, a kulcsaink mellé sok információt, térképet és információs anyagot kaptunk (majd még többet találtunk a szobánkban is). A Panzióban 3 emeleten kétszemélyes szobák, családi szobák és családi apartmanok biztosítják a vendégek kényelmét. Mi egy három hálószobás apartman szobát kaptunk a harmadik emeleten.

Ezen a szinten helyezték el a gyerekjátszót, amely egy járókából és néhány szőnyegből, játékból áll.

A szobánkban kiságy, gyerekfürdető-pelenkázó, gyerek törölköző és babágynemű várt a szokásos szállodai felszerelésen kívül. A portáról még további felszereléseket lehet kérni, úgy mint csúszásgátló, bébifon, bababiztonsági berendezések, stb. Sajnos, mi az erről szóló papírt későn találtuk meg a bekészített mappában, pedig a csúszásgátló jól jött volna - azt talán érdemes volna eleve bekészíteni a gyerekes szobákba, mert a zuhany nagyon csúszik. Két hálószobában TV, minden konnektorban konnektorvédő van. Általános szállodai probléma, amivel itt is találkoztunk, hogy nagyon kevés a konnektor. Most, az elektromos kütyük korában sokkal többre lenne szükség: telefont töltünk, laptopot használunk, elemek töltünk. Szerencsére erre fel voltunk készülve, és hoztunk elosztót.

Az egész apartmant hidegburkolat fedi - ami nagyon szép - de a kicsik mellé nem ideális, mert a legtöbb 10 év alatti gyerek a földön szeret játszani. Nem is beszélve a kúszó-mászókról, amilyennek mi is érkeztünk. Ezért egy-egy szőnyeget, játszószőnyeget mindenképpen javasolnék ezekbe a szobákba. A fürdő gyönyörű és tágas, világos, nagyon szerettem. A mosdó alatt fellépő várta a középső gyermekemet, így gond nélkül felérte.

Ha valakinek szaunázni támad kedve, annak a recepciónk kell ezt jelezni és bő egy óra múlva izzadhat a finn szaunában - az infraszaunában gondolom ez kevesebb idő, de mi a hagyományosra szavaztunk. Az épületben működik még egy fodrászat is, de erről nem szereztünk nagyobb tapasztalatot.

Az udvar tágas, a végében rendezvények számára kis fedett rész található. A bejárattal szemben van a játszótér, ami nem nagy, de jól használható. Nagyon tetszett, hogy a játékok között van a felnőtteknek egy hintaágy, így nem kell a homokozó szélén kucorogni, amíg játszik a ded.

Ami tőlünk a legtöbb pontot kapta, az a konyha - innen üdvözöljük a szakácsot, aki megetette a gyerekeinkkel a zabpelyhes csirkefalatokat. Csodálatos ízek, bőséges adag, izgalmas és változatos fogások. A konyha sikere azon is látszott, hogy a faluból is sokan jöttek ebédelni és sok turista is betért. A másik jó dolog az étterem családi része: az emeleten egy külön asztal, játszósarok, szoptató-pelenkázó szoba. Az étterem gyerekeknek műanyag étkészletet és előkét is adott.

Olyan családoknak ajánljuk a Malomkert Panziót, akik szeretik a hagyományos falusi turizmust, a kirándulást, az erdőt, a természetet, de szeretnek kényelmesen nyaralni. A falucska ideális fekvése miatt lehetőséget ad a túrázás mellett a Dunakanyar városainak megismerésére és bejárható a Duna-Ipoly Nemzeti Park is. A Panzió biztonságos és gyerekbarát környezetben sok kedvességgel és odafigyeléssel várja a látogatókat!