Élménybeszámolók

Nyárindító családi miniszabi lovaglással, fürdéssel: irány a Hétkúti Wellness Hotel!

Legyenek állatok, tudjunk pancsolni, nagyokat kirándulni! A fiaim (5.5 és 7 évesek) évek óta ezeket a kívánságokat sorolják egy-egy nyaralás, családi pihenés előtt. Nos, a móri  Hétkúti Wellness Hotelben minderre lehetőségünk nyílik majd a pünkösdi hosszú hétvégén. Az „Ezerjó” hazájának szállodáját a KidsOasis utazó nagyköveteiként tesztelhetjük. A bőröndök már – majdnem – teljesen becsomagolva. Néhány nap, és fejest ugrunk a nyárba!

Cél: kilépni a hétköznapi taposómalomból

A fővárosi betonzsiványoknak mindig nagy élmény, ha ízelítőt kaphatnak az izgalmas vidéki életből. Az elmúlt időszak igazán sűrű volt, így jó lesz végre kiszabadulni Budapestről, aktívan kikapcsolódni, csodás környezetben, a „Mosoly és a Nyugalom szigetén” (ahogy a móri  Hétkúti Wellness Hotel hirdeti) töltekezni. Külön öröm, hogy a miniszabi miatt nem kell órákat utazgatni (hosszú időn át a gyerkőcöket lefoglalni az autóban). Mór Budapesttől bő egy órányira, a Vértes és a Bakony hegység között fekvő völgyben, festői környezetben található.

Minősített családbarát szállás

Tudjuk, hogy gyerekkel utazni mindig különös körültekintést, szervezést igényel. Épp ezért nagy szó, hogy családbarát hotelbe megyünk. Fontos, hogy a kicsik is megtalálják számításaikat, és mi se hullafáradtan térjünk majd haza. A KidsOasis egyébként szigorú minősítési rendszert dolgozott ki, és a családbarát szállodákat szélforgók szerint osztályozta. Ezek nem egyeznek meg a megszokott csillagokkal. A szállodákat három kategóriákba sorolták – 3, 4 és 5 szélforgós – attól függően, hogy milyen kritériumoknak felelnek meg.

Amit nem akarunk kihagyni

Amióta tudjuk, hogy utazhatunk, a fiúkkal készítjük a terveket, böngésszük a lehetséges kirándulási célpontokat, kikapcsolódási lehetőségeket. Sőt, a szállodától is kaptunk tanácsokat. Ezek kerültek a listánkra:

Lovaglás: A 3 szélforgós Hétkúti Wellness Hotel egyik vonzereje a lovaspark. Mindkét fiú lovagol, így most is szeretnének nyeregbe pattanni. Sőt, a sétakocsikázás is kihagyhatatlan.

Fürdés, wellness: A Hotelben 200 m2-es Vízi-világ vár ránk, különféle medencék, wellness-elemek segítenek a teljes ellazulásban. A pünkösdi hosszú hétvégén éjszakai fürdőzés és szaunaszeánsz is szerepel a programban.

Csókakői vár: Mindenképpen bevesszük az impozáns erődítményt. Ha nem leszünk túl fáradtak, lehet, hogy kerékpárra pattanva közelítjük meg. A vár a tatárjárás után épült, sokáig csak omladozott, de néhány éve felújították.

Csónakázás: A Ribizlis tó a horgászok körében is népszerű. Akár az ifjú pecások is próbára tehetik itt szerencséjüket. Szívesen ragadnánk evezőt, a fiúk még nem csónakáztak, sőt – ha időnkbe belefér - akár és piknikezhetünk is.

Hétkúti tekergő: Melyik ne gyerek ne szeretne IGAZI labirintusban bóklászni? Nekünk majd egy 3 méter magas tujarengetegből kell kitalálnunk.

Pincetúra: Megkóstolhatjuk a híres Móri Borvidék Pincészeteinek jellegzetességeit: 3 pincében 9 bort ízlelhetünk meg. A gyerekek is velünk tartanak, őket a kóstolás közben óvónők szórakoztatják.

Pakolás gondosan

Mint minden nyaralás előtt, a fiúk ezúttal is idejekorán bepakoltak minden számukra fontosat a hátizsákokba. Elsőnek a fürdőzéssel kapcsolatos cuccok kerültek be a csomagba. Viszünk még saját csizmát, kobakot a lovagláshoz. Mivel a Hotel családbarát, van játszószoba, így szerencsére nem kell egy bőröndnyi játékot elpakolni. Csupán egy-két társas, kártya, könyv és alvóka került a hátizsákba, a kötelezők mellé.

Terveink, listáink tehát vannak, azt már itthon elhatároztunk, hogy semmihez sem fogunk görcsösen ragaszkodni. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat, együtt legyünk, és tényleg feltöltődve térjünk haza.