Skip to main content

Aktualitások

Megtudhatja, hogy a turisztikai  szolgáltatók milyen fejlesztéseket valósítottak meg a családok minél színvonalasabb kiszolgálása érdekében,
milyen újdonságokkal várják a családokat.

Ha Önnek is van olyan fejelsztése, ami jó példával járhat elő, kérjük küldje be itt.

Tartsuk fenn a családok érdeklődését! Hamarosan újra vendégeink lesznek!

Ingyenes megjelenési lehetőség turisztikai létesítményeknek, programgazdáknak, múzeumoknak, TDM szervezeteknek, fürdőknek a KidsOasis Utazik a család magazin online felületein!

Tudjuk, hogy a turizmusban dolgozó vállalkozások vezetőinek nagyon nehéz döntéseket kellett, kell meghoznia az elkövetkező időszakban, biztosan sokatok drasztikusan csökkentette a marketing költségeit is. De nagyon fontosnak tartjuk, hogy ne tűnjünk el a családok látóköréből, ne hagyjuk abba a kommunikációt, tartsuk a kapcsolatot a régi és a leendő vendégekkel, a családokkal azokon a felületeken, amiért nem kell pluszban fizetni- ilyenek a saját felületeitek és most szeretnénk nektek felajánlani KidsOasis Utazik a család magazin
(www.utazikacsaladmagazin.hu) oldalát is számotokra.

Használjátok fel ezt az időszakot arra, hogy megújuljatok, új dolgokat készítsetek elő, tanuljatok!  Úgy kommunikáljatok, mintha most készülnétek a nyitására, mint amikor a preopening időszakban az érdeklődést szerettük volna felkelteni.  Sokszor tapasztaljuk, hogy egy-egy létesítmény kizárólag ajánlatokról, csomagokról kommunikál, most viszont a sokat emlegetett tartalommarketingnek, a storytellingnek van itt az ideje. 

Sorra jelennek meg a szállások, turisztikai létesítmények bezárásáról szóló hírek, posztok, de kérlek, ne tűnj el! Most nem tudunk ajánlatokat, csomagokat kommunikálni, vásárlásra, foglalásra buzdítani a családokat, hanem csak fenn tudjuk tartani az érdeklődésüket, hogy ha majd újra kinyithatunk minket válasszanak, ott legyünk a gondolataikban, hogy IDE el kell mennünk!

De miről is kommunikáljunk?

1. Adjunk a szülőknek játékötleteket!

A szülők otthon vannak a gyermekeikkel, segítséget jelent nekik, ha kinti és benti játékötleteket, barkácstippeket adunk nekik. Ha vannak animátoraitok, programszervezőitek állítsanak össze játékokat, kvízeket, jelentkezzenek be videóban, írjanak posztokat, jelentkezzenek rendszeresen meseolvasással, vagy szállás esetén készítsenek online uzsonnát! Gondoljatok a különböző korosztályokra! Ha van kabalafigurája a házatoknak mindenképp vessétek be őt is!

Mire lesz ez jó majd? A szülők tudatában az lesz, hogy nálatok egy profi csapat gondoskodik a gyermekük, családunk szórakozásáról, amit személyesen is meg kéne nézni, ki kéne próbálni. 

 

2. Mi történik a bezárt falak mögött?

Bezártatok, de a falakon belül van élet. Mutassátok meg képes írásokban, videókban, ha kihasználjátok ezt az időszakot felújításra, nagytakarításra, új dekoráció készítésre, új menü összeállítására, a gyereksvédasztal megújítására, új programok összeállítására stb. 

Mutassatok kulisszatitkokat! Mutassátok meg, hogy most sort kerítetek, olyan dolgokra, amit folyamatos üzemelés mellett nem tudtatok megcsinálni! Mutassátok be, azt, hogy programszervezőitek már a nyári / őszi programokon törik  a fejüket, vagy ahogy az aerobic oktató lepróbál egy új gyakorlatsort, a szaunamester új felöntést talált ki. 

Mire lesz ez jó? A családok tudni fogják, hogy egy felújított, új ötletekkel teli létesítménybe foglalhatnak majd, ahol ebben a nehéz időszakban azon törték a fejüket, hogyan járjanak majd a kedvében, hogyan térjenek vissza még színvonalasabb szolgáltatásokkal. 

 

3. Mit lehet csinálni a környéketeken?

Mutassátok be a környéketek látnivalóit, természeti értékeit, múzeumait, játszótereit, melyeket családdal ajánlotok! Helyi szokások, történelmi események, legendák, mondák, gasztronómia, érdekességek színesíthetik ezt. Használjátok ezt a kommunikációtokban!

Segítségére lehet ebben a már 8 kötetből álló  Utazik a család meseútikönyv sorozat Tóbiás tippjei fejezete https://kidsoasis.hu/mesekonyv/

 

Mire lesz ez jó? Minden évben végzünk kutatást a családok körében, mely mindig azt mutatja, hogy a családok kb 65 %-a először desztinációt, települést választ családi pihenéséhez és nem szállást. Lehet, hogy ezen keresztül figyelnek majd fel rád!?

 

4. Kérj értékeléseket, véleményeket!

Kérd meg e-mailben vagy posztban az elmúlt évben nálad járt/ megszállt vendégeket, hogy értékeljenek téged Googlen, Facebookon vagy Tripadvisoron! Ha van vendégkönyved, fotózd be egy-egy lapját és posztold ki! 

 

Mire lesz ez jó? A vendég mielőtt foglalna, elmenne egy turisztikai létesítménybe több csatornán olvas véleményeket, megnézi azt is, hogy hány vélemény alapján mondják arról, hogy pl.  4,6-os. Amikor újra visszatérhetünk az utazásokhoz, nagyon jól fog jönni. 

 

5. Játszani mindenki szeret!

Készíts online rejtvényeket, szavaztasd meg egy-egy ötletedről az olvasókat, indíts nyereményjátékot, kérd meg, hogy osszák meg nálatok készült fotóikat, emlékeiket! 

 

Mire lesz ez jó? Nyerni mindenki szeret, felvidítjuk az embereket, új követőket is szerezhetünk. 


Úgy gondoljuk, hogy ezeket a tartalmakat leginkább a nap mint nap a létesítményetekben dolgozók, vele együtt lélegzők tudják szívvel-lélekkel elkészítenek, de ha segítségre van szükséged, keressetek minket bátran! 

 

Partnereink