Élménybeszámolók

Eszter beszámolója a Hotel Atlantisból

Reméltük, hogy kedves fogadtatásban lesz részünk a Hotel Atlantisban, de ennyire sok figyelmességre azért nem számítottunk. A hotel parkolójának minden helye foglalt volt, ami telt házra utalt.

Eszti nagyon boldog volt, hogy sok ember előtt lehet szállodaigazgató és még boldogabb lett, amikor megpillantotta az arany színű kordont, amely az egyetlen szabad helyet nekünk foglalta. A bejárat mellett azonnal kiszúrtuk a KidsOasis négy szélforgós tábláját, Eszter pedig kötelességének érezte, hogy megnézze mit jelent ez a minősítés a valóságban. Mert egy jó szállodaigazgatónak mindent ellenőriznie kell.

A recepción mosolyogva fogadtak és miután megkaptuk a koktél- és süti utalványokat, no meg a szobakártyákat elmondták, hogy ma még töltődhet az ideiglenes igazgató kisasszony viszont másnap reggel munkába kell állnia. Új egyenruhát kap és szeretettel várja majd a jelenlegi igazgató, Szuromi György.

Az elegáns lakosztályunkba belépve jégvödörben behűtött kölyökpezsgő, mesés gyümölcstál, ajándékok és egy kedves üdvözlőkártya várt bennünket . Micsoda gesztus! Eszter az Atlantis kabalafigurájának, a delfinnek örült a legjobban.

És elérkezett a várva várt nap. Reggeli alatt már arról beszélgettünk, hogy reméljük láthatjuk hol készül ez a sok finomság. Mert sok szállodában jártunk már, de a reggeli (és vacsora) választék itt annyira változatos és gazdag volt, hogy megállapítottuk, hogy az eddigiek közül a legjobb.

Mosolyogva várta Esztert az igazgató, talán mert tudta, hogy két napig végre ő is wellnesezhet, mivel az irányítást bátran Eszterre bízhatja erre az időre. Természetesen az irodájában kezdtük a beszélgetést. És képzeljétek, nincs óriási bőrfotel az íróasztal mögött csak egy szerény- és a berendezés sem hivalkodó. Mint kiderült nem is lenne sok értelme, mert egy szállodaigazgató mindig mozgásban van, viszonylag ritkán ül az íróasztala mögött. Eszter is pont így képzelte. Hogy mindent megfigyel. Mert egy jó szállodaigazgatónak ismernie kell az összes munka folyamatot.

Noémi az asszisztensi széket foglalta el ezalatt, Hanna pedig ahogy ígérte dokumentálta a felejthetetlen pillanatokat. Eszter megkapta a kitűzőjét és az egyen- pólóját aminek az elején és a hátán is egy felirat mindenki számára nyilvánvalóvá tette, hogy a viselője a szálloda igazgatója.

A bárban  gyerekkoktéllal koccintottunk  majd innen indultunk a legfelső szintre, hogy szó szerint a tetőtől a pincéig bejárjuk a hotelt, minden kulisszatitkot megismerhessünk és beléphessünk olyan ajtókon amelyekre az van kiírva, hogy "Idegeneknek belépni tilos!"

Sokat kérdeztünk de György mindenre kimerítően és türelmesen válaszolt. Különlegesnek éreztük magunkat attól, hogy a napkollektorokat és a Hotel Atlantis feliratot a magasban, hátulról  láthatjuk és hogy a konyhai elszívóból áradó levegőbe beleszippanthatunk.  Mert egy jó szállodaigazgatónak a hotel minden szegletét ismernie kell.

A hotelnek saját mosodája van, ahol hófehérré varázsolják a törölközőket, köntösöket, ágyneműket. Ennél a résznél időztünk el a legtovább. Esztert minden érdekelte. A mosószer-adagoló, az óriási mosógép, de leginkább a vasalógép, ahol munkába is állt. Nagyokat nevettünk, amikor a szennyes a ledobócsövön keresztül nagy huppanással megérkezett. Látni akartuk kik dobálják le, így a szobaasszonyokkal is megismerkedtünk, akik természetesen megtanítottak az ágyazás fortélyára. Bizony ez sem könnyű munka. Mert egy jó szállodaigazgató értékeli a munkatársak erőfeszítéseit.

A konyhában már javában készült az ebéd. Itt találkoztunk a séffel akinek megköszönhettük azt a sok finomságot amit  addig elfogyasztottunk. Látszik, hogy apuka, mert hihetetlen kreativitással tervezi meg a menüt amelyikben a válogatós vagy az ínyenc gyerek  is talál kedvére valót. A rotyogó fazekak közelébe nem merészkedtünk, inkább a cukrászatot figyeltük meg közelebbről és a habzsák helyes használatát gyakorolhattuk vagyis az áhított főzőtanfolyamból is megvalósult valami. :-)) Mert a jó szállodaigazgató is holtig tanul.

A wellnes részleg is pazar és ahogyan az igazgató kisasszony megállapította, hihetetlenül karbantartott és makulátlanul tiszta. A bio- és infraszauna, no  és a sószoba volt a legnépszerűbb nálunk.

Az Atlantisban a gyógyvíz is helyben van. Ennek mondjuk a felnőttek örülnek leginkább. A gyerekek az élménymedencében, vagy a kinti medencében lubickoltak. Ugyanitt van felállítva egy óriás trambulin, amin Eszter minden este és reggel edzett, mert egy jó igazgatónak az egészségével is törődnie kell.

Végezetül a gépházat, a medencék üzemelésének központjába mentünk le. Vízmintát is itt kell venni, de Eszter most eltekintett ettől, mert saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy itt ügyelnek a klór adagolására. Végre nem csípte az orrunkat semmi. Mert egy jó szállodaigazgató ügyel a részletekre.

A konferencia terem egyik részében X-box, pingpong asztal várja a nagyobbakat. A kicsiknek biztonságos csúszda van felállítva. A gyereknap alkalmából most extra programokkal is készült a hotel. Akinek kedve volt az szumó birkózóvá válhatott vagy játszhatott az óriás társasjátékkal, de készíthettünk üvegmatricát is, sőt egy lufihajtogató bohóc is fokozta a gyerekek  hangulatát. Újabb figyelmesség az  is, hogy szendvicsek (levágott héjú, mert ugye a legtöbb gyerek úgy szereti) és ital volt ízlésesen kitéve nehogy az éhség elrontsa a jókedvet.

Eszter éppen az órásdobókockával dobott egy hatost, amikor megkapta Szuromi György igazgatótól az elismerő oklevelet, amiben tanúsítják, hogy gyereknapon ő vette át az irányítást. Ez az emléklap azóta képkeretben,  Eszter szobájának falán van, hogy minden alkalommal amikor ránéz emlékezzen a nem mindennapi élményre és ha egyszer tényleg szállodaigazgató lesz belőle, (most éppen azt szeretné), akkor megmutathassa, hogy így kezdte.

Nem sok kedvünk volt elhagyni a hotel kényelmét, de azért kiugrottunk felfedezni a várost és a fő attrakciónak a bringó hintózásnak is eleget tettünk. Felfedeztük a környék szállodáit és megállapítottuk, hogy az Atlantis mind közül a legízlésesebb, legelegánsabb és nagyon büszkék voltunk arra, hogy mi is a vendégei vagyunk.

Hajdúszoboszló tökéletes célpont a felüdülni, újjászületni, kikapcsolódni vágyóknak. Itt található Európa legnagyobb fürdőkomplexuma, ami önmagában csábító. Ám ha az is fontos valakinek, hogy a családjával magas színvonalú, minden igényt kielégítő szállást találjon, ​​​​​​akkor a Hotel Atlantis a tökéletes választás. Mi már tudjuk.